באזזנט סלבס

מסכימים איתה?

מאיה בוסקילה זועמת: "די להרוס לאנשים שלא אנסו"

תמונה – אינסטגרם מאיה בוסקילה

הזמרת מאיה בוסקילה יוצאת להגנת מגיש הטלוויזיה אסי עזר לאחר עדותו של השחקן יהודה נהרי כי הטריד אותו מינית.

בפוסט שפרסמה באינסטגרם כותבת בפוסט שפרסמה, "כן… אולי ייתלו אותי בכיכר העיר, במדינה דמוקרטית, שאף אחד לא באמת יכול להביע את דעתו! אבל ניסיתי לשתוק! נישבעת שניסיתי!"

הפוסט המלא

בוא אספר לך אדון יהודה נהרי קצת על חיי בתור אשה בעולם הבידור! היו אין ספור הטרדות כאלו כלפיי. הייתי בגיל שלך… 25! לא בת 14 או 15… לא היית קטין כמו מקרים גרועים!בת 25 שיודעת מתי לקום וללכת שמשהו לא מוצא חן בעינה.

אתה, שהיית גבר בן 24, שעבר הטרדה מינית קשה בילדותו( שכנראה זאת הסיבה האמיתית לריגרסיה שלך) אתה, שלא אמרת את שמו של האדם שהטריד אותך מעולם ועד היום! אבל מה? היחלטת לומר שם של אדם שהטריד אותך מלפני 10 שנים. לא נגע בך! לא ניסה לנשק אותך! הראה לך כדבריך… וחשוב לומר… כדבריך, את איבר מינו.ואתה הוצאת אותו מארון הבושה ולא את זה שהשאיר בך צלקות חיים!
וכל זאת…גבר בן 25! לא זזת ממקומך, נישארת באותה הדירה, באותה הספה, למעט… כוס מים שלקחת!

רצוי ואף חייב להדגיש! אני ואסי לא חברים שנים ואף עבר חתול שחור בעברנו! אבל האמת חזקה מכל מה שהיה לי אישית בעבר! יש גבול!!!! אתה החלטת אחרי 9 שניםםםםם, ללכת למשטרה, כשלא קיבלת את מבוקשך, הוצאת זאת לתקשורת אחרי שנה נוספת וזאת שמעולםםםם לא הלכת למשטרה להתלונן על האדם האמיתי שהתעלל בך מינית באמת! לא נקבת בשמו מעולם, לא פירטת את מה שהוא עולל לך, אבל טרחת להרוס לאדם מצליח את שמו, משפחתו וילד שעומד להגיע בדרך, רק כי רצית להיות ״איש שלום״

אין אדם יותר רגיש ממני לנושאים של הטרדה! שלא יהיה פה ספק ולו הקטן ביותר! ( לני שלי גדל בקומונה של אהבת אמת שרובה ככולה היו גייז שנחשבים דודים שלו עד היום!)אבל יש גבול דק בין מה שנהיה פה!

אז תגיד יהודה? לא דיברת עם אסי 10 שנים? לא ניסית לסגור מעגל בשביל הנפש הפגועה שלך ? אלא רק לשם היציאה מהארון ( ארון הבושה)מול וואלה? דיייייי להרוס לאנשים שלא אנסו או הרסו את החיים שאפשר לדבר , בלי תקשורת! שיכולה להרוס קריירה מרהיבה לבן אדם!

כן… אסי לא עובר בגרון לכולם, אך עדיין ויש עדיין גדול אל מול הפחדנים שמפחדים להגיב. יש את זה שיש אדם… שהאמת ?שלא ראיתי שום דבר ממנו חוץ מהתפקיד המופלא שעשה לרוצח הכי גדול במדינת ישראל…🤷🏽‍♀️מול אדם שלעולם לא היה נגדו כלום… אלא רק זה שאולי לא מחבבים אותו לעיתים. ובטוחחחחח שתשלחו ותגיבו בחומרה, הרי לשם כך אתם פה!

אבל תיזכרו….. לפני שאתם מקלידים … תיזכרו שיש אדם, כמו כל אדם שעובר ועבר בחייו לא מעט ובאו באמצע החיים והסירו ממנו כבוד! וכן… אני מבינה שהנינג׳ה מביא בך זכרונות… לא רחוקים אגב, אבל יש גבול מאד דק שחצית כאן בשם הפרסום"

מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.