באזזנט סלבס

מתחזקים

כוכבי הרשת יבגני זרובינסקי וסמיון גרפמן לא יעלו יותר תכנים בשבת

תמונה – יבגני זרובינסקי, מתוך הצינור
אם תהיתם לאן נעלמו כוכבי האינטרנט סמיון גרפמן ויבגני זרובינסקי מהפידים שלכם במהלך סוף השבוע, אביב ראובן חושף את התשובה.

יבגני זרובינסקי וסמיון גרפמן הם כנראה אושיות הרשת המוכרות ביותר בישראל, אחריהם עוקבים 2 מיליון ישראלים בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וטוויטר.

בסוף השבוע האחרון נעדרו מהפידים של מיליוני ישראלים תכניהם של גרפמן וזרובינסקי. את הסיבה לכך חושף כוכב רשת נוסף – אביב ראובן בסטורי שהוא מפרסם באינסטגרם.

זרובינסקי וגרפמן בסרטון של ליברמן
זרובינסקי וגרפמן בסרטון של ליברמן

מתברר כי זרובינסקי וגרפמן החלו בצעדי התחזקות ושמירת שבת בהשראת חברם אביב ראובן וסלבס נוספים כמו שר פיטנס ובשלב הראשון הם ככל הנראה יפסיקו לפרסם תכנים במהלך השבת. ראובן עצמו, אושיית רשת ובעל רשת חנויות ממתקים, אינו מפרסם מזו תקופה ארוכה תכנים במהלך השבת.

ראובן כתב באינסטגרם: "השבת סמיון ויבגני שמרו שבת. אני כבר שנים לא מעלה שום תוכן בשבת מאחר וזו חלק מהפרנסה שלי ואני לא מאמין בפרנסה בשבת".

כאמור אחרי צמד האושיות עוקבים מיליוני ישראלים, האם ההתחזקות שלהם תוביל לטרנד שסוחף אחרים? נחכה לראות.

שר פיטנס מפתיעה: "לא מעלים סטורי בשבת"

מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.