באזזנט סלבס

מוגזם או לגיטימי?

סערה ברשת: זה הסכום שיקבל עומר אדם לשעה

תמונה – אינסטגרם עומר אדם

שלושה חודשים לפני יום העצמאות, נחשף הסכום האסטרונומי שיקבל הזמר עומר אדם עבור 45 דקות להופעה ביום העצמאות בעיר פתח תקווה.

על פי הדיווח של ערן סויסה ב'ישראל היום', הזמר אדם חתם על עסקה בה יקבל קרוב ל-300 אלף שקלים מקופת העיר פתח תקווה עבור הופעה של 45 דקות בטקס המרכזי בעיר ביום העצמאות.

עוד נחשף, כי במסגרת ההסכם שנחתם, הגיעו הצדדים להבנות כי אדם לא ישיר את השיר החדש שלו 'קאקדילה', שעורר סערה ואת קצפה של השרה מירב מיכאלי.

כזכור, שר הפנים דרעי להגביל את התשלום לאומנים ל-70 אלף שח בלבד בהופעות יום העצמאות לפני כשנתיים, הזמר משה פרץ לא אהב את ההחלטה והגיב לקרן מרציאנו בערוץ 12, "אני אנסה יום עצמאות אחד להיות עם המשפחה שלי ולעשות מנגל קטן עם הילדים ללכת לים, יכול להיות שזה שיקרה", בינתיים המחיר שלנו זה 180 אלף שקלים", הגיב פרץ והתנצל לאחר שעורר סערה.

"כל מי שיודע מי אני כל השנים ומכיר אותי ואת העשייה שלי, יודע שאני לא איש חומרי. כל חיי אני תורם ומופיע בהתנדבות לכל הזקוקים באמת לתקווה ושמחה וידם אינה מאפשרת. אתמול היה לי ראיון עם קרן מרציאנו ומיד יצאו ציטוטים שלי באתרי פייסבוק "בשביל 70,000 אני מעדיף לעשות מנגל" ציטוטים שלא נאמרו מפי כפי שנכתב. בראיון כשנשאלתי מה אעשה אם תהיה החלטה שהסכום למופעים ציבוריים בים העצמאות יוגבל ל ל 70,000 ₪ עניתי שכשנגיע לרגע נקבל החלטה, ואם לא אופיע בעצמאות אז אעשה עם המשפחה שלי את החג, מה שלא עשיתי 15 שנה. אני לא מאשים את כל מי שלא הבין את זה כך ואין לי כוונה חלילה לזלזל בכספי הציבור שגם אני משלם. הכל עניין של הצע וביקוש בין העיריות ובין משרדי ההפקה שמנהלים את האומנים וככה זה עובד. אם תשימו לב הציטוטים שונו ברוב האתרים אחרי שפנינו לעורכים וביקשנו שידייקו במילותיי, אבל זה נעשה רק לאחר שהציטוטים הלא נכונים התפרסמו וגרמו לרבים מכם כעס – ובצדק. ברצוני לבקש סליחה מכל מי שנפגע. אני פה תמיד בשבילכם. באהבה, משה", הגיב הזמר לביקורת הקשה.

מעיריית פתח תקווה נמסר לישראל היום: "יודגש כי כלל האירועים העירוניים שעתידיים להתקיים הותנו באפשרות לביטול, בהתאם להיקף התחלואה ולהנחיות הבריאות שיהיו רלוונטיות במועדי ההופעות. לאחר שנתיים שבהן לא התקיימו אירועי העצמאות במתכונתם המלאה, אנחנו מקווים כי ביום העצמאות הקרוב יהיה אפשר לקיימם באופן נרחב ומגוון לרווחת התושבים".

מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.