באזזנט סלבס

פותחת את הלב

קורין גדעון: "מצאתי את עצמי פתאום בלי עבודה"

תמונה – אינסטגרם

מגישת הטלוויזיה לשעבר קורין גדעון חושפת בלב פתוח את הטלטלה הקשה שעברה בשנה האחרונה מאז שסיימה את דרכה בטלוויזיה.

במעלה לשאלה באינסטגרם "למה את כבר לא בערוץ 12?", הגיבה גדעון, "מהמנחה הכי עסוקה בארץ, וכזאת שמחוזרת על ידי ערוצים אחרים, מצאתי את עצמי פתאום בלי עבודה. הייתי בטוחה שהטלוויזיה זה לכל החיים, ואז פתאום הכל נשמט מתחת לרגליי. מקצועית וכלכלית", כתבה גדעון.

קורין מוסיפה, "זה הדבר הכי טוב שקרה לי. עד לפני שנה הייתי עוד במקום של להאבק כאילו הקיום שלי ומה שאני שווה תלוי אם אני באה בטוב לעין לאיזה מנכ"ל, ויבוא לו שאני אנחה תוכנית. לקח לי רגע להתאפס על עצמי, אבל לא התמרמרתי לשנייה, נקסט. לימדו אותי שאני תלויה רק בי וביכולותי שלי. התחלתי לתת בראש בתחום אחר, הגיע אליי שפע הרבה יותר גדול ומדויק".

באשר למצבה כרגע חשפה גדעון, "אני פי מיליון יותר מאושרת ומסופקת מהחיים שלי היום. בדרך כלל אנשים מתחילים ברשת וחולמים להגיע לטלוויזיה, אבל אני כבר הייתי שם. עשיתי פריים טיים הכי גדול שיש בערוץ 2, בגיל 23, וזה נשאר איתי לכל החיים. ברוך השם אני כבר לא תלויה בזה. משבר זאת ההזדמנות הכי גדולה בחיים. למדתי את זה בדרך הקשה, וירדו לי מלא דמעות, והיום אני מבינה כמה זה היה נכון לי. מעז יצא מתוק".

מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.