באזזנט סלבס

שיר הגירושין

אייל גולן שר לדניאל גרינברג: "איך יש לך לב לצאת עכשיו עם כל בחור?"

תמונה – אייל גולן דניאל גרינברג אינסטגרם

עכשיו הסינגל: שבוע בלבד אחרי הגירושין הרשמיים בבית הדין הרבני, הזמר הפופולרי אייל גולן חושף הבוקר שיר פרידה מאם ילדיו דניאל גרינברג.

את השיר פותח גולן במילים, "לקחת את המעיל שלך. אמרתי אל תלכי באמצע לילה. הלב לי בוכה עכשיו כמו גשם ברחובות. ולמה זה קל לך לפרק הכל כשקצת קשה בנינו ובלב שלי רוחות של סתיו ואיפה את בלילות ?

עוד יום עובר ואת לא כאן. נשבר שבקט כי לאן שלא אלך. הלב שלי יהיה שבור רק בגללך. לא משנה כבר מי תהיה כאן במקומך. הצל שלך עוד כאן. זה סוף של כל סיפור. איך יש לך לב לצאת עכשיו עם כל בחור? שנים ביחד את זרקת כאילו כלום. אז למה אני עוד אוהב אותך?

עבר עלי כבר הכל. הנשמה שלי רצתה רק שקט. היית לי עוגן והלכת. עכשיו אני לבד. עוד יום עובר ואת לא כאן. נשבר בשקט כי לאן שלא אלך…"

מוקדם יותר השבוע פרסם גולן טיזר מסתורי בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, "ולמה אני עדיין עוד אוהב אותך?", הסטורי המסתורי של גולן הקפיץ לגולשים את חושי הרגש, וספקולציות על קאמבק אפשרי החלו לעוף ברשת.

מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.