באזזנט סלבס

סרטן צוואר הרחם

עדן פינס חושפת: התמודדתי עם תאים סרטניים

תמונה – אינסטגרם

הדוגמנית עדן פינס חושפת את סיפורה האישי בחשבון האינסטגרם שלה לרגל שבוע המודעות לגילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם.

לרגל שבוע המודעות התמלאו הרשתות במפורסמות שהעלו פוסטים עם הסלוגן "אל תמרחו את הזמן", במטרה לעודד נשים לא לחכות וללכת להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם.

הדוגמנית עדן פינס אף בחרה לשתף את עוקביה בסיפורה האישי ובסטורי שהעלתה סיפרה את החוויה שלה בנושא:
"כמה זה חשוב לעשות את הבדיקה המוקדמת הזו. לפני שנתיים התחילו לי דימומים וכאבים אז הלכתי לגניקולוג. הוא אמר לי שהכל בסדר ונעשה לך בדיקת פאפ מהירה והכל טוב", סיפרה פינס.

פינס המשיכה ואמרה, "הבדיקה לא יצאה תקינה, חזרתי לעשות שוב את הבדיקה ואז הוא אמר לי – טוב את צריכה לעשות בדיקת קולונסקופיה, משטח צוואר הרחם אם אני לא טועה. הרופא החליטה לקחת לי גם ביופסיה שזה ממש לא נעים אבל בממצא גילו לי תאים טרום… אתם יכולים להשלים את המשפט,

עדן פינס
אינסטגרם

מאז הרגשתי שעולמי חרב עליי. הדבר הכי לא נכון בעולם לעשות זה להכניס את עצמך לסטרס והכנסתי את הגוף שלי ללחץ, הרגשתי שאני הולכת למות.

החלטתי ללכת לכמה רופאים, גם לקופות חולים וגם לרופאים פרטיים, כי לפעמים בקופות חולים הרופאים נותנים לך תחושה שהם עושים לך טובה או שאת מפריעה להם יותר מדי בלו"ז, אז החלטתי לקחת את העניינים לידיים שלי".

"בקופת החולים התקשרו אליי אמרו לי 'עדן תגיעי דחוף את צריכה לעשות ניתוח לצריבה של הרחם'. הרופא הפרטי אמר לי 'עדן את צעירה, את רוצה להביא ילדים בעתיד, אל תעשי את זה כרגע. הכל בסדר אנחנו נטפל בך כמו שצריך יחד עם רפואה אלטרנטיבית, עם דיקור.

כמה חודשים עבדתי על זה ולאחר כמה חודשים עשיתי שוב את בדיקת הפאפ ויצא בסדר גמור. שורה תחתונה: לכו להיבדק, זה מציל חיים ויציל לכן גם את הגוף וגם את הנפש". כמה אפשר לאהוב את עדן המלכה?

עדן פינס הצטרפה השבוע לשורה ארוכה של ידוענים שנדבקו אף הם בנגיף האומיקרון. פינס שיתפה את חוויותיה מאז שנדבקה וכתבה ""די, זה לא כיף לי",עוד מישהי כאן חווה שיבוש באיזון ההורמונלי? כל האזור שבו התפרצו לי האקנה והיובש (זה כבר נראה כמו כוויה) הוא אזור הורמונלי, ממש מעניין אותי אם עוד מישהי באותה הסירה. הזיה".

מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.