באזזנט סלבס

מכחישה את השמועות

אופירה אסייג מכחישה: "גרנט מעולם לא הטריד אותי מינית"

תמונה – אינסטגרם אופירה אסייג

מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג מתייחסת לתחקיר הקשה שפרסם חיים אתגר על מאמן הכדורגל אברהם גרנט שלכאורה הטריד מינית נשים ועיתונאיות ספורט.

במונולוג ארוך ברדיו חשפה אסייג את השיחה בינה לגרנט לאחר פרסום התחקיר, "ב12 וחצי בלילה שלחתי הודעה מאוד קשה לאברם גרנט, אמרתי לו מה זה? מה זה התחקיר הזה אברם אני לא מזהה אותך, הוא ענה לי באלה המילים, "אופירה תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב, אני יודע שתפרו לי תיק, אני יודע מי הבנות שנמצאות מתחת למעילים, למסכות והכפפות. אני בעצמי ניגשתי לעשות פוליגרף בלונדון ויצאתי דובר אמת. נשאלתי את כל השאלות הקשות ביותר. אני לא מזהה את העיתונאיות ספורט שהתלוננו נגדי".

אסייג הוסיפה, "אני הכרתי את אברם לפני 20 שנה, ואני רוצה לאמר כזה דבר, להעיד עכשיו מגורם ראשון, במשך מעל עשרים שנה מעולם אברם גרנט לא הטריד אותי מינית. לא זרק לי מילה לא יפה, לא העליב אותי, לא חס וחלילה ניסה לגעת בי. יכול להיות שבאופי שלי אני חזקה מדיי, אם היה מעז הייתי מראה לו מה זה".

מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.