באזזנט סלבס

צניחה חופשית

אירוויזיון: מיכאל בן דוד צונח בטבלאות ההימורים, מחמוד האיטלקי מזנק

תמונה – אינסטגרם

ימים ספורים לאחר בחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון ונראה שהסיכוי לזכייה או אפילו עלייה לגמר הופך לקלוש ביותר.

מיכאל בן דוד והשיר I M, נבחרו לייצג את ישראל באירוויזיון שיערך השנה באיטליה בחודש מאי. בן דוד נבחר במסגרת אקס פקטור לאירוויזיון לאחר שגבר על אלי חולי וענבל ביבי שהגיעו למקום השני והשלישי בהתאמה.

טרם פרסום הזוכה, היתה ישראל ממקומת במקום ה-21 בטבלאות ההימורים, מספר ימים בלבד לאחר מכן וישראל צנחה למקום ה-32, מה שמעמיד בסימן שאלה את היכולת של בן דוד לעלות לגמר האירוויזיון מחצי הגמר.

https://www.youtube.com/watch?v=nqu3-CHeOWM

אמנם רק חלק מהמדינות פרסמו את האמנים והשירים שייצגו אותם באירוויזיון אך על פי טבלאות ההימורים הסיפור כבר סגור. המדינה שמובילה לעת הזו את הטבלאות היא לא אחרת מאיטליה המארחת שבחרה את השיר "Brividi" אותו יבצעו מחמוד עם הראפר בלאנקו.

מחמוד (אלסנדרו מחמוד) ,זכור לחובבי האירוויזיון מהופעתו הבלתי נשכחת בישראל באירוויזיון 2019 עם השיר "סולדי" (Soldi) ומחיאות הכפיים הידועות שהגיע למקום השני והפך ללהיט ענק ברדיו ובמועדונים בישראל גם תקופה ארוכה לאחר מכן.

כעת כאמור האיטלקים בחרו בו פעם נוספת לייצג את המדינה, הפעם בבלדה עם אמן מקומי בשם בלאנקו.

מיד לאחר הבחירה הרשמית בשיר טיפסה איטליה למקום הראשון בטבלאות ההימורים עם לא פחות מ-18% סיכוי לזכייה נכון לרגע זה. ישראל לשם השוואה עומדת כעת על אחוז אחד בלבד של סיכוי לזכייה בתחרות.

השיר האיטלקי כבש גם את הרשת והפך ללהיט עולמי עם כניסה למקום ה-5 במצעד העולמי של ספוטיפיי עם יותר מ-18 מליון השמעות וכ-15 מליון צפיות בקליפ לשיר ביוטיוב. יותר האזנות מהזוכים האיטלקים משנה שעברה כבר בשלב הזה..

מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "אירוויזיון: מיכאל בן דוד צונח בטבלאות ההימורים, מחמוד האיטלקי מזנק"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.