באזזנט סלבס

טס למיאמי

ליאור נרקיס מתחנן: "בבקשה תניחו לנו"

תמונה – אינסטגרם ליאור נרקיס

משבר בנישואין: הזמר הפופולרי ליאור נרקיס מגיב לשמועות ברשת כי נטש את משפחתו וטס למיאמי, ומכחיש את ההתכתבות שפרסמה בחורה אנונימית ברשתות החברתיות, בטענה כי נרקיס ביקש ממנה את מספר הפלאפון שלה ואף אמר לה שהוא פרוד.

"לא עזבתי את הבית למיאמי, טסתי למיאמי למטרת עבודה לצילום קליפ חדש יחד עם דולב ופן לפרויקט החדש שלהם וכמובן שספיר ידעה שאני טס ואף הצעתי לה להצטרף. לא ביליתי במסיבה ביאכטה אלא רחוק מזה, צילמנו קליפ שכולו מסיבה בדיוק כפי שנקבע מראש. לא התחלתי עם אף אחת ולא הצגתי את עצמי כפרוד! במהלך שיחה עם אותה אישה ביקשתי טלפון בשביל להזמין עבורנו אוכל. וזה גם מצוין בשיחה בנינו", הגיב נרקיס לאתר מאקו.

נרקיס הוסיף, "כל מה שאני רוצה באמת הוא להציל את חיי הנישואין שלנו. עצוב שאנשים רוצים לפגוע ומנסים להרוס את הבית שלנו. יש לנו שלושה ילדים מקסימים שאנחנו עושים הכל שלא יפגעו. האהבה שלנו חזקה והמשפחה היא ערך עליון עבורי ועבור ספיר. בבקשה תניחו לנו."

מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!