באזזנט סלבס

ביס מתוק

מייק טייסון משיק סוכריות גומי עם קנאביס ונתקל בבעיות לא צפויות

תמונה – Mike Tyson/Instagram

אלוף העולם לשעבר באגרוף במשקל כבד משיק מוצר מפתיע שמשיב לבמה את הרגע הזכור ביותר בקריירה שלו.

טייסון משיק דרך החברה שלו "טייסון 2.0" סוכריות גומי עם קנאביס בצורת אוזן אנושית, זאת כמחווה לקרב ב-1997 בו נגס טייסון חתיכה מאוזנו של אוונדר הוליפילד, מהלך שהוביל להשעייתו.

המוצר שנקרא "Mike Bites" יימכרו בשלב הראשון בחנויות קנאביס בכמה מדינות בהן צריכת קנאביס מותרת בחוק.

למרות שהאוזן המדוברת מעוצבת לכאורה בצורת אוזנו של הוליפילד, הוא לא צפוי לקבל חלק מהרווחים. מנהליו של טייסון טענו שהוא ביחסים טובים עם הוליפילד וכי הם ייצרו איתו קשר בתקווה לתוצאה טובה.

סוכריות גומי קנאביס של מייק טייסון
סוכריות גומי קנאביס של מייק טייסון / אינסטגרם

כעת מתברר כי מייק טייסון נתקל בבעיות בשיווק המוצר החדש, לפחות במדינת קולורדו.

על פי החוק אסור לעצב מאכלים עם קנאביס בצורת אנשים, חיות או פירות או כל צורה אחרת שעלולה להראות מושכת לילדים, כך שסוכריות עם קנאביס בצורת אוזן נכנסות לקטגוריה האסורה.

טייסון עדיין לא הגיב רשמית לידיעה אך על פי מנהליו הסוכריות יימכרו גם בקולורדו בהמשך השנה אך עם שינוי מהותי – הם יהיו בצורת האות T במקום בצורת האוזן המיתולוגית.

טייסון עצמו נכנס לעסקי המריחואנה בשנת 2016 ועל פי דיווחים מרוויח יותר כ-650 אלף דולר בחודש ממכירת זנים מיוחדים תחת שמו.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.