באזזנט סלבס

ואיך הגיבה שרה לגליקמן?

נתניהו לאולמרט: "תתבייש ותתנצל"

תמונה – לשכת נתניהו

בסיום הדיון בבית המשפט על התביעה של הזוג נתניהו נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שכינה אותם חולי נפש, הטיחה הגברת שרה נתניהו בכתב המשפטי של ערוץ 13 אביעד גליקמן "דובר הפרקליטות".

ראש הממשלה לשעבר נתניהו הגיב בעמוד הפייסבוק שלו על הדיון בבית המשפט ושיגר מסר לאולמרט: "שרה, יאיר ואבנר, אני אוהב אתכם. אני גאה בכם. רעייתי שרה ובניי יאיר ואבנר נמצאים תחת מתקפה מרושעת, שקרית ואכזרית כבר יותר מ-20 שנה. זה לא מגיע להם. זאת לא אשמתם. מסע הצייד הנורא הזה מתנהל אך ורק בגלל שמנסים לפגוע בי דרך משפחתי בגלל שאני מנהיג חזק של הימין.

אם רק הייתי מתקפל, אם רק הייתי מוסר את מפתחות המדינה לידי האחים המוסלמים, או מוותר על נחלת אבותינו לידי תומכי טרור – התקשורת הייתה נושאת את משפחתי על כפיים. אבל בזכות התמיכה הציבורית ותעצומות הנפש של המשפחה שלי, אני לא הייתי מוכן להרים ידיים.

בגלל זה המשפחה שלי משלמת מחירים כבדים גם היום,
אבל אנחנו לא מרכינים ראש. אנחנו לא נכנעים. התמיכה שלכם היא זו שמחזקת אותנו להמשיך ולהיאבק על הערכים שחשובים לנו. על הדגל שלנו, הכוח שלנו, המסורת שלנו, העם שלנו. בזכות התמיכה שלכם אנחנו נמשיך לעמוד יחד נגד כל השקרים.

לסיום כתב נתניהו, "ודבר אחד נוסף לאהוד אולמרט: אתה פגעת היום בהמוני ישראליות וישראלים שמתמודדים באמת עם אתגרים נפשיים. הפכת אותם לשק חבטות רק בשביל ניגוח פוליטי זול. תתבייש ותתנצל."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.