באזזנט סלבס

השפלה בשידור חי

אייל שני תקף מתמודד בתוכנית: "משיחי מתנחל"

תמונה – טוויטר אייל שני

השופט בתוכנית הבישול "מאסטר שף" אייל שני מעורר זעם ברשתות החברתיות לאחר שתקף בשידור חי משתתף דתי שגר בגוש עציון.

מיד עם כניסת המשתתף אלי אבקסיס לאולפן, ראה שני שהוא חובש כיפה וציצית ואמר לו, "משיחי. בהמשך התוכנית קרא לו, מתנחל" והטיח בו, "למה כשבאת לישראל בחרת לגור במקום קיצוני שהוא מעבר לקו הירוק?".

בסיום התוכנית אמר שני לאבקיס, "אתה סיפרת לנו סיפור על תולדות של משפחה. אני שמעתי את הסיפור הזה וזה כאילו לא היה סיפור עליך. אתה סיפרת על מישהו אחר. אותו דבר אני מרגיש באוכל שלך. הוא טעים, אבל הוא לא של מישהו שאני יכול להרגיש אותו, את הדופק שלו. יש איזו שכבה שמבודדת בינך לבין ההיסטוריה שלך ובינך לבין האוכל. אני חושב שאחד הדברים המרגשים באוכל זה שמרגישים את האדם במלוא נוכחותו בתוך האוכל. אני לא מרגיש את זה ואני לא מעביר אותך".

תגובות ברשת נגד אייל שני

אושיית הרשת הצל תקף את שני, "ככה המטריד ….. עגבניות הגיב שהוא שמע שאחד המשתתפים גר בגוש עציון, פשוט אדם דוחה וגזען"

https://www.facebook.com/photo?fbid=600373424782028&set=a.316211033198270

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!