באזזנט סלבס

מה דעתכם?

קורין גדעון חשפה את ישבנה וחטפה: "אין לך טיפת כבוד"

תמונה – אינסטגרם קורין גדעון

שבועיים אחרי לידה: אושיית הרשת קורין גדעון פרסמה למאות אלפי העוקבים באינסטגרם תמונה פרובוקטיבית מישבן בולט כמו קים קרדישיאן ועוררה סערה ברשת,.

״כשאת שבועיים אחרי לידה ואף מכנס לא נסגר עלייך״, כתבה גדעון. פרסום התמונה היתה כפולואפ לשער המגזין אמריקני בו מופיעה קים קרידישאן עם מכנס צמוד שלא עולה עליה וישבן בולט במיוחד.

התגובות לא איחרו לבוא ורבים מעוקביה של גדעון תקפו אותה על כך. ״לא מכבד, אמא לילדים קטנים״ כתבה אחת העוקבות, ״גועל נפש, טיפת צניעות״. מנגד עוקבים רבים תמכו בקורין וטענו כי היא מציגה גוף נשי של אחרי לידה ללא בושה. ״זכותה של כל אישה לעשות כרצונה״ כתבה אחת העוקבות.

גם פליטת הריאלטי תקווה גדעון תקפה את קים: ״אז למה דווקא השער הזה עיצבן אותי? כי זה עוד צעד לצלול פנימה לתרבות הכלום. ילדות, נערות, נשים בוגרות!!!! מחקות את התופעה הזאת״ עוד הוסיפה וכתבה: ״כל החיים אמרתי שכשתהיה לי ילדה אני אעשה לה קוקיות ונתלבש אותו הדבר. לאחרונה אני חושבת לאיזה עולם אני אביא ילדה, ואולי בשביל לחסוך לה ולי עדיף שיהיה לי ילד״.

ומה דעתכם, ראוי וזכותה של כל אישה לעשות כרצונה בגופה או שזהו פוסט לא מכבד?

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.