באזזנט סלבס

מייד אין טורקיה

לוק של ברבי: אביבית בר זוהר הגשימה חלום

תמונה – אינסטגרם אביבית בר זוהר

אם חשבתם שראיתם הכל, אז כנראה שלא. ביום שישי האחרון חשפה אביבית בר זוהר כי היא עברה סדרת ניתוחים בפנים שכוללת ניתוח אף, מתיחה של העין ועוד שלל סדרת ניתוחים לטיפול ״ברבי מייקאובר" בטורקיה.

בעמוד האינסטגרם שלה היא שיתפה וכתבה: ״אין מאושרת ממני, הגשמתי את אחד החלומות שלי לתקן אל האף שלי אצל מאסטר העולמי פלוס מתיחה של העין… החלום הבא חתונה וילדים״.

עוד כתבה: ״עשיתי את זה למען עצמי קודם כל!!! לא חשוב כמה אמרו לי אבל אביבית את יפה, משהו באף שלי לא הסתדר לי כשחייכתי ודיברתי… זר לא יבין זאת וגם אף אחד אף אחד אחר לעולם לא יבין אתכם ואת התחושות שלכם מבפנים. והנה אני פה 9 ימים אחרי מודה לבורא עולם וכמובן שהלכתי לרופא הטוב בעולם״.

ברשת לא נשארו חייבים וגולשים רבים תקפו את אביבית על המהלך ועל כמות הניתוחים הרבים שעברה. מנגד טענו נשים כי זכותה של כל אישה להחליט על גופה ולשנות כל דבר שברצונה.

מה דעתכם, מוגזם או שלא?

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.