באזזנט סלבס

לא מתנצלת

הכלה שהטריפה את עומר אדם: ״החלטתי לפתוח מכון בוטוקס״

תמונה – אינסטגרם מורן בן אסולין

הכלה שהסעירה את המדינה מגיבה וממש לא מתחרטת: הזמר עומר אדם הופיע בסוף השבוע האחרון בחתונה של זוג מאושר, אך הוא ממש לא האמין שכך זה יסתיים.

ההופעה של הזמר הפכה לוויראלית במיוחד כשהכלה, מורן בן אסולין, גנבה את ההצגה אחרי שלקחה את המיקרופון, קיללה ללא הפסקה את האורחים, רקדה עם עומר אדם צמוד כשהחזה שלה חשוף כמעט לחלוטין וללא ספק נתנה שואו בלתי נשכח. הסרטונים שצילמו האורחים הפכו לוויראליים בין רגע ורצו ברשתות החברתיות כשרוב התגובות נגד הכלה היו קשות מאוד.

אמש הכלה אסולין הגיבה לראשונה כשמסרה: "זו חתונת השנה ללא ספק, תודה לכל העוסקים במלאכה", ולבסוף סיכמה במשפט: "אימאל'ה איזו יפה  אני". כקונטרה אחרי שאמרה את הדברים הללו לקהל בהופעה. מורן פרסמה את תגובה בסרטון באינסטגרם הפרטי שלה שפך מהר מאוד לויראלי.


גם העיתונאי ינון מגל תקף את הכלה בחשבון הטוויטר שלו, "הסרטון של הכלה בחתונה עם עומר אדם, מילא היתה שיכורה, נסבל ולגיטמי. אבל איזה חוסר קלאס בלבוש, כ״כ וולגרי, כ״כ לא צנוע. טוב שלא לבשה חוט דנטלי. מביך".

בשעות הבוקר התראיינו הזוג הצעיר ל-mako סלבס וסיפרו להם על הימים האחרונים שעוברים עליהם: "היה כיף, היה מטורף, קיבלנו מלא אהבה. מהקרובים ומהלא קרובים. היו גם תגובות רעות, אבל אליהם אני לא מתייחסת", אמרה מורן. "התייחסתי לתגובות הטובות – שאני מהממת וככה אישה צריכה להתנהג ולקום כל בוקר, והלוואי והיה לנו את הביטחון שלך".

 

כשהייתם על הבמה, היה לכם מושג לאן הדבר הזה הולך להתפתח?  איתמר: "היה איזה קטע לפני שבועיים. למורן יש דודה בארה"ב שלא הצליחה להגיע לחתונה, ואמרה לאח של מורן – 'אל תשכח לשלוח לי תמונות', והוא אמר לה 'אל תדאגי, את תראי את האירוע בתקשורת'. זו נבואה שהגשימה את עצמה. הופתענו מאוד, אבל יכולנו להאמין שזה יכול לקרות".

איתמר, לא היה קשה לך עם כל הביקורות? "ברגע שאני מקבל את זה ואני תומך בזה, אז ממש לא. ראיתם שאני שם ומקבל את זה, וזה מה שאני רוצה גם כן, אז כל התגובות האלה לא מעניינות אותנו".

מורן: "הכל נהיה שולי ברגע שאנחנו בטוחים אחד בשני והכל שטויות".

מורן, יש לך המון עוקבים עוד לפני ועכשיו עוד יותר – מה את עושה בחיים?
"כלום. אני מעלה את החיים שלי ואנשים אוהבים לראות את זה. הייתי מנהלת מכירות ארצית ב"ווילי פוד" ועכשיו אני פותחת עסק. בעקבות כל הקנאים, הימים האחרונים נתנו לי השראה והחלטתי לפתוח מכון בוטוקס".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.