באזזנט סלבס

טרם נרפא

מאיה ורטהיימר משתפת: ״יש ימים שאני לא מסוגלת לצאת מהמיטה״

תמונה – ארכיון לע״מ

מאיה ורטהיימר היא אחת הכוכבות העמוסות בתעשייה הישראלית. אמנם לא מזמן היא עברה להתגורר בארה״ב יחד עם בן זוגה אסף זמיר ועם ביתם אסיה בשל מינוי של בעלה לקונסול ישראל בני יורק, אך לעיתים קרובות היא חוזרת ארצה לצורך צילומים וקמפיינים שונים.

 

במהלך צילומי קולקציית החורף של פוקס, מערכת פנאי פלוס תפסה אותה לשיחה קצרה, על רגשותיה לאחר פטירת אביה לפני כ4 חודשים. ״אני חושבת שאני עדיין לא בשלה לזה עד הסוף״ פתחה ורטהיימר, ״אני לא במקום שאני אומרת לך הפצע הגליד או שאני שלימה. יש ימים שאני עדיין מתקשה לצאת מהמיטה״.

״חלק מהחשיפה שלי באינסטגרם״ משתפת ורטהיימר, ״היא לעזוז לאנשים נוספים שמרגישים כמוני וחווים את אותו דבר, והמחשבה שאני עוזרת למישהו, משמחת אותי״.

 

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.