באזזנט סלבס

הסתה?

ארץ נהדרת מציגה: בן גביר סוחט ויורה בנתניהו

תמונה – ארץ נהדרת ערוץ 12

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר תוקף בזעם את מפיקי התוכנית הסאטירית 'ארץ נהדרת' שהציגו אותו סוחט תפקיד מנתניהו באיומים ויורה שלושה כדורים…

"בתגובה שפרסם תוקף בן גביר, "תכנית ההסתה ותעמולת השמאל, המתחזה לסאטירה, מסיתה באופן עקבי נגד הימין, ומעמידה קמפיין למען השמאל. במקום סאטירה נגד הממשלה – תפקידה של תוכנית מהסוג הזה – מקדישים היוצרים דקות רבות למופע אימים של הכפשה והשמצה וניסיון להשחיר את דמותי ואת הימין, כל זאת באופן חסר מעצורים בערב בחירות."

עוד תקף בן גביר, "עד היום צחקתי מארץ נהדרת גם כאשר תיארו אותי בצורה לא אמיתית ומוקצנת, אולם לאור מופע השטנה היום, ברור כי מדובר בתכנית שנועדה למנוע מהימין לחזור לשלטון. כאשר מציגים אותי כמי שיורה באקדח לעבר רה"מ לשעבר נתניהו, זו לא סאטירה – זו הסתה. את מנסור עבאס שתומך בטרוריסטים ומסרב לגנות רצח חיילי צה"ל – הם מציירים כדובי חמודי, ואותי שפועל למען המדינה מתארים כפי שאנטישמיים מתארים דמות של יהודי – שיתביישו".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.