באזזנט סלבס

סופי

הוא לא בגד: שרית פולק יוצאת להגנת סטטיק

תמונה – אינסטגרם שרית פולק

לא שותקת: על רקע השמועות ברשתות החברתיות על בגידה שהובילה למשבר ביניהם, שרית פולק, גרושתו הטרייה של הזמר הפופולרי סטטיק יוצא להגנת האקס ומבהירה "הוא לא בגד".


(הסטורי המדאיג שפרסם סטטיק אחרי הגירושין)

בפוסט שפרסמה באינסטגרם, הגיבה שרית לאחת הגולשות שכתבה לה, "הוא לא שווה אותך, את מדהימה. מגיע לך מישהו שיכבד, יעריך אותך ויהיה נאמן לך בכל מצב. נחמד מצידך להישאר נאמנה לו ויחסית לפרגן, גם אחרי שבגד". בתגובה הבהירה שרית: "הוא לא בגד".

שרית הוסיפה וביקשה מהגולשים שלא להשמיץ את סטטיק, "תודה רבה על כל האהבה והחיבוק החם. להיפרד זה אף פעם לא קל. אני ממש אשמח אם תפסיקו לרשום דברים לא מכבדים על מי שלפני דקה היה בעלי. לירז אדם מדהים. וזה שזה לא עבד בינינו (מסיבות שלנו. ממש לא מה שאתם חושבים!), לא אומר שצריך להעלות אותו על המוקד".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.