באזזנט סלבס

גירושין מכוערים

בן אל תבורי על פרסום התמונה: "יש אלוהים"

תמונה – אינסטגרם בן אל

מלחמה ברשת: אורטל עמר, בת זוגו לשעבר של הזמר בן אל תבורי, לא נרתעת מהאיומים והתביעות בבית המשפט, וחושפת בסוף השבוע למאות אלפי העוקבים ברשתות החברתיות, את פניו של בנם המשותף תו פרינס למרות התנגדותו התקיפה של בן אל לחשוף את פניו.


(תו פרינס: צילום אינסטגרם)

בן אל שעבר להתגורר בארה״ב אחרי הפרידה המתוקשרת והדרמטית משותפו המוזיקלי סטטיק, הגיב בתמונה שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, של השחקן ג'וני דפ שניצח את גרושתו שהפיצה נגדו עלילות, וכתב: "יש אלוהים. רואה הכל".

כזכור, בהקלטות שפרסם העיתונאי ערן סויסה לפני מספר חודשים, נשמע בן אל תבורי מקלל ומאיים על אם בנו אורטל עמר, "תירגעי, אני לא רוצה לראות את הילד יותר, לא רוצה.. אני לא מבין איך מכריחים אותי לראות את הילד. לא מתחייב לזמני שהות, אין זמני שהות. לכי תתבעי ולכי להוצאה לפועל. את יכולה להתחבר לי למ***, יא חתיכת שטן, יא ז***, יא מסריחה. מסכן הילד שלך, יא חתיכת שטן, אני מסית את הילד עליך. בן ז*** אם אני לא אומר שאמא שלו זבל ואמא שלו זבל… תני לי לקחת הילד, תראי איזו הסתה אני עושה לך לילד. בן ז*** אם הילד חוזר ולא אומר לך אמא זבל".

עוד נשמע תבורי מאיים, ״לא רוצה אפילו שעה איתו. אני מחקתי אותו עד גיל 21… הילד שלי גמור בעיניי. אל תתקשרו להגיד לי 'לילה טוב' שהבטחתי לו. אני לא רוצה לראות אותו בחיים שלי. קחי את ה-10,000 שקל ותדחפי אותם לתחת ותביאי אותם תרופות לך ולילד שלך. אני לא רוצה לראות אותך ואת הילד המסריח הזה בחיים שלי, הבנת? ב-ח-י-י-ם שלי. גם אם אני אצטרך להיכנס לכלא וגם אם אני אצטרך להיכנס להוצאה לפועל אני לא אשלם לך, את מבינה? דולר את לא תראי ממני. ואם את תרגיזי אותי עוד יותר אני בן של ז***. בן של ז***, ואת יודעת כמה הרס עצמי יש לי? את גם לא תקבלי את העשר אלף ותלכי להוצאה לפועל עד מחר. אם תרגיזי אותי עוד יותר, אני בן של ***, ואת יודעת כמה הרס עצמי יש לי? את גם לא תקבלי את העשר אלף ותלכי להוצאה לפועל עד מחר. שיז*** אותי, שאני אעבור לגור ברחוב, אני בן של ז*** אם אני לא אעשה את זה! ואני אוכיח לכולכם ואני אלך לבית מלון, יש לי מלא מזומנים ואני אחיה ככה שנתיים, ואני רוצה לראות שתקבלי שקל, יא חתיכת פוסטמה, יא חתיכת מסריחה, יא בת אלף ז***".

בתגובה לפרסום ההקלטות כתב בן אל באינסטגרם: ״לא הוגן לשפוט אדם בשעת צערו. ככה אומרים או לפחות ככה שמעתי. לא התפלאתי שהיא תדליף את זה חיכיתי ליום ולרגע ואתם המומים? יש עוד. אז אני מבהיר דבר אחד לכולם הילד שלי! כן תו! זה הדבר הכי חשוב לי בעולם ביקום ובכל החיים שאני חי כי בלעדיו אני כלום לא כסף ולא שום דבר".

בן אל הוסיף, "אני עובר 3 וחצי שנים קשים בבתי משפט. עם הילד על הילד לא מאחל לאף הורה לעבור מה שהיא מעבירה אותי! אני לא בנאדם שיפרסם הקלטות או הודעות אבל יש הכ. וכמו ששמעתם בהקלטה אני משלם לה 10 אלף שקל מזונות ואפילו יותר כל חודש. סבבה יש כסף מקבלת כסף. אבל שאני מנסה להתחנן לראות את הילד שלי חודשים לחוות אותו להריח אותו לשחק איתו ואין מענה איך אבא אחר היה מגיב שמשחקים לו ברגשות עם הילד? הרי בואו אם לא היה ילד לא הייתי בקשר איתה היא לא מעניינית אותי ואף פעם לא עניינה!

לסיום כתב בן אל, "אז כן הילד מפעיל אצלי רגש ואני מאוד רגיש אליו. לא משנה מה היא תגיד איזה הקלטות יצאו שצעקתי כן כי משחקים לי בילד חושבים שהוא משחק. אני תמיד אוהב את תו לא משנה מה ינסו להגיד. הרבה קרובים יכולים להעיד מי אני ומה אני ואיך אני".

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.