באזזנט סלבס

צפו בוידאו

נקמת האקסיות: כך הפיל חיים אתגר את נוכל הטינדר

תמונה – אינסטגרם

אמיצה: הדוגמנית קייט קונלין שנותרה עם חובות כבדים מהזוגיות המתוקשרת עם נוכל הטינדר סיימון לבייב, השתתפה בהפקת התחקיר של חיים אתגר שהצליח לטמון לו מלכודת מתועדת תל אביב.

במהלך התחקיר, הצליחה קייט לייצור קשר עם לבייב, ובאמצעות תרגיל הונאה הגיע לבייב לעימות מתועד בתל אביב עם האקסיות שנעקצו.

לאחר פרסום התחקיר כתבה קייט, "אני מאוד שמחה שכל זה יצא.. אפילו לא שמחה.. זו אבן שירדה לי מהלב. שיצא, וכולכם נחשפתם למשהו שהתברר להפך הגמור מהמציאות שהיתה."

"עברתי שנה קיצונית מחרידה.. אימה בתאור של זה עוד מילה פשוטה.. לשמור הכל בבטן כשכולם מאחלים לי מוות ואיומים, הבנקים קורעים לי את הטלפון על בסיס יום יומי 8 שיחות לפחות … עליה במשקל קיצונית.. אלרגיה קשה בפנים שהייתה חודש ימים .."

כל בוקר קמתי עם נשירת שיער מטורפת וגם התוספות לא הסתירו את התופעה.. השיער היה בכל הבית , באוטו , בכל מקום. כדורים בבוקר להתעורר כדורים ביום להיות רגועה כדורים לפני שינה ..וכל זה רק כדי לא להרגיש את החרדה של ההלוואות והגועל כלפי הסיטואציה ועצמי .. היו לי לא מעט מחשבות אובדניות.. כי איך ממשיכים מפה? חצי עולם חושב שאת טיפשה ..והשני חושב שאת נוכלת כמוהו…

אבל זהווווו….אני במקום אחר , חדש, ובריא ובזוגיות כבר כמה חודשים שהיא ההפך המוחלט ממה שהיה לי, שהוא מרים אותי ברגעי משבר, שבכיתי לו לילות שלמים, הכיל את כל הדכאון כשאף אחד לא היה שם.מעכשיו אין ולא יהיה יותר מקום לכדורים אפילו שהמצב רק בדרך להשתפר.

אין מקום לדעות של אנשים , כי תמיד יהיה מה להגיד … אני סיפרתי את הצד שלי ואיך הדברים היו באמת..עשיתי ויעשה הכל כדי שהתופעה הזאת לא תחזור על עצמה.. ושאף אחת לא תיהיה במקומי. ומפה אני עולה ונושמת רק אויר צח! כי אני קייט קונלין , וכל אחת מאתנו הגרסה הכי חזקה של עצמה!!!

צפו בקטע ששודר בתוכנית חשיפה בערוץ 12

21 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.