באזזנט סלבס

נפלה בפח?

אשת העסקים חושדת: האם האקס מעורב בשוד השעון?

תמונה – צילומים: אינסטגרם רחלי יפרח

חודש אחרי שנשדדה בחניון הבית על ידי רעולי פנים שלקחו ממנה שעון יוקרתי בשווי מאות אלפי שקלים, אשת העסקים רחלי יפרח הגישה תלונה במשטרה נגד בן זוגה לשעבר.

בפוסט שפרסמה באינסטגרם מספרת יפרח, "אני רוצה לספר לכם משהו. בחרתי לעשות זאת בכבודי ובעצמי ולא דרך גוף תקשורתי כזה או אחר. כן הייתי ב״זוגיות״ כך לפחות חשבתי עם בחור בן 35 בן לאב נוצרי ואם יהודיה. איש טוב בגדול שטעה בדרך כמו כולנו".

"הבחור המדובר נכנס לחיי בערב אומנות. התחיל איתי בגנטלמניות של צרפתים. החזיק לי את התיק והגקט ואמר מילים יפות, הודעתי לו בתגובה, שאני לא מתעסקת עם צרפתים, אבל הוא כמו שהוא חכם ומתוחכם, הפציר בי ונפגשנו בהמשך"

הוא היה מקסים, מקסים מידי. הבן שלי אמר לי אמא אין דבר כזה טוב מידי תבדקי, אבל אני כמו שאני רחלי רוצה לתת אימון באנשים והחלטתי להאמין בו הכנסתי אותו לחיי וליבי. יש לציין שהוא היה ראוי לכך הוא ניקה את נעליי זרק את הזבל ניקה את הבית טיפל בי ״במסירות״
כסף לא היה לו ולא הזיז לי, רציתי איש פשוט וטוב…אז הבאתי לו את הרכב שלי בשמחה כי בחורף מסוכן בקורקינט…..

במהלך הקשר שלנו הרבה ניסים ונפלאות. למשל נסענו לסיקס סנס בדרום עם הרכב שלי. רכב חדש מדגם רנג רובר,והוא נשרף באמצע הדרך…שנמשיך?! במהלך הקשר שלנו הוא גר בביתו ואני בביתי כמובן שהוא היה בא אלי לרוב שהילדים לא בבית מפאת כבודם וכבודי
לביתו לא הלכתי ולא הוזמנתי!!! פתחתי לו את בייתי השקעתי בקשר הזה את כל כולי הן באהבה הן ברגש והן בכסף.

לימים הבחור התחיל לספר לי שהוא עובד עם מדינת ישראל וממשלת צרפת…רציתי להאמין אז האמנתי כנראה הוא חשב שזה יעשה לי להעריך אותו כמו שהערכתי את בן זוגי לשעבר שכן עבד בשב״כ בזמנו…אבל הלב שלי הרגיש שמשהו לא בסדר. לא אלאה אותכם בדברים אבל כמו שאתם יודעים נשדדתי באקדחים שלופים בתאריך 5/12 יא חשוון. ביום הזה היינו יחד בנורמן נסענו בקוקרינט שלו בעוד רכבי חונה ברוטשילד בבניין שבו התגורר חברו. בסוף היום ביקשתי ממנו שינהג לי הבית כמו שהוא תמיד עושה אך הוא סירב. חזרתי הבית ונשדדתי!!!

שעליתי לבית אחרי השוד בני וביתי טיפלו בי וכן חייגו אליו בין השאר הוא הגיע וטיפל בי במסירות יוצאת מן הכלל. בני מאיר אמר לי אמא משהו לא תקין עם הבחור הוא לחוץ מידי, אמרתי לו הכל בסדר. לא רציתי לחשוב לרגע שיש לו קשר לשוד הזה.

לאחר השוד. האקס שלי התחיל להעלם בתירוץ שהוא עובד קשה גם לזה בחרתי להאמין…..ואז הגיע הנסיעה שלנו לפריז נסיעה שהוא תיכנן לפרטי פרטים והשקיע בה הרבה יום לפני הנסיעה החלטתי שאני לא נוסעת איתו. למה?! כי ככה הלב שלי אמר לי!!! הוא הגיע הביתה שלי ללא הזמנה והתחיל לכעוס ולצעוק עלי איך אני מעזה לבטל את הנסיעה….הטיח בי האשמות שמפאת כבודנו אשמור אותן לעצמי ולאחר מכן התחיל לבכות….החלטתי בשארית כוחותיי לנסוע!!!

ואז שם בפריז לא הפסקתי לשלשל להקיא ולהרגיש לא טוב. בזמן שאני לא מרגישה טוב, הוא הלך לקניות וסידורים….. כשהוא חזר מאושר מהרגיל שאלתי אותו איך יתכן שאני במצב כזה ואתה מטייל וחוזר עם קניות (לעצמו בלבד כמובן) הוא צחק ואני בכיתי
הבנתי שמשהו לא תקין. קמתי התלבשתי לקחתי אך ורק את התיק שלי עם הארנק והדרכון ירדתי ללובי ביקשתי מונית לשדה התעופה. חייגתי לסוכן שלי שיסגור לי את טיסת אלעל הקרובה ביותר. הוא ירד למטה ואמר שבטעות לקחתי את הדרכון שלו ולא שלי
החלפנו דרכונים וניסיתי לקחת לו את הפון שלו הוא נבהל נורא ופעם ראשונה שהתנהג באגרסיביות!! ברחתי!!!! הוא לשנייה אחת לא ביקש שאשאר כמובן".

הגעתי לשדה התעופה ב2 לפנות בוקר ולא היתה טיסה כבר לקחתי מלון בשדה התעופה וניסיתי לנח עד הבוקר לטיסת אלעל. נכנסתי לחדר חשתי ברע שילשולים הקאות חרדות כל התפריט. לא היה לי למי לפנות ופחדתי להיות לבד חיייגתי אליו בפייס טיים שיראה את מצבי וביקשתי ממנו להגיע. הוא ארז את המזוודות שלי ואת כל הדברים שהשארתי והגיע לחדרי שאלתי אותו אם יש לו משהו להגיד לי, אמר לא ונרדם. נרדמתי גם. בבוקר קמתי יחד איתו ויצאנו לשדה התעופה, הוא כמו שהוא לוקח את המזוודות ועוזר לי במסירות יוצאת מן הכלל, ביקש ממני בצקאין לא להגיד שהוא לא מבין עברית.. ולא להגיד שהוא ארז את המזוודות. כך עשיתי.

הוא ליווה אותי עד הביטחון. בדרך לביטחון ביקשתי לשתות הוא אכן קנה לי סודה, הוא שילם בכרטיס אשראי 2 יורו שאלתי אותו למה בכרטיס יש פה מזומנים קח. אמר ככה בא לי. הכרטיס אשראי לא היה על שמו… יותר נכון היה בלי שם בכלל….נפרדנו בחיבוק. הוא נשאר בפריז אני במטוס לארץ….

במטוס אלעל לארץ ישב לידי איש מבוגר ומעניין שכך יצא ששוחחנו על החיים, האיש איש צבא איש נעים הליכות ומעניין, סיפרתי לו את הסיפור וביקשתי ממנו שיבדוק לי אם אכן הוא עובד בשירות המדינה או בשרות מדינת צרפת. אחרי יומיים חזר אלי הבן אדם שמבדיקה שעשה הוא לא עובד בשרותי המדינה.

חייגתי וביקשתי לדעת מדוע הוא שיקר לי הוא ניתק לי בפנים. פניתי לחברו וסיפרתי לו חברו אמר לי לא ידוע לי על עבודה כזאת, אבל אני יודע שהוא אוהב אותך. ביקשתי מחברו שיעדכן אותו שאם הוא לא ייתן לי תשובות זה בעייתי ואני אגיע לחקר האמת. זה גם לא עזר. תשובות לא קיבלתי. עד כאן להיום

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.