באזזנט סלבס

הקאמבק?

רגע של נחת: אייל גולן והאקסית בבילוי משותף

תמונה – אינסטגרם אייל גולן

בהרכב מלא: שנה אחרי הגירושין המפתיעים שמילאו את מדורי הרכילות בדיווחים וקונספירציות, הזמר אייל גולן והאקסית דניאל גרינברג (שהחזירה לאחרונה את הטבעת יהלום שקיבלה בנישואין), משתפים למאות אלפי העוקבים שלהם באינסטגרם תיעוד משותף ומחויך עם רון ומיאל ילדיהם הקטנים.

בסרטון שפרסמה גרינברג ואייל שיתף באינסטגרם, נראים דניאל והילדים מבלים בסלון הבית של אייל שנראה מאושר מתמיד, "זאת השבת שלי עם הילדים והגעגוע השתלט עליו. באתי לטיול על תקן הורה מלווה", כתבה גרינברג.

צפו ברגעים היפים

במענה לשאלות הגולשים באינסטגרם, על הקשר שנמשך ביניהם לאחר הגירושין, כתבה גרינברג, "אייל זה אייל, היה ויישאר מבחינתי הזמר מספר 1 בארץ בלי קשר לכלום, וזה לא משהו שמישהו יכול להתווכח עליו עם כל הכבוד. מה ששלו שלו כמו שאמרה המשוררת. עבור הילדים שלי, אבא הוא החבר הכי טוב של אמא ולהיפך. אם אנחנו לא נשמור עליהם משריטות בעתיד אז מי ישמור. בזה אני משקיעה לא מעט".

8 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.