באזזנט סלבס

אב לילדים

איזה טיפוס דוחה: אוהד בוזגלו תחת אש

תמונה – אינסטגרם

ללא גבולות: פליט הריאלטי אוהד בוזגלו, שהתרברב בעבר על היחסים הרומנטיים שהוא מנהל עם שתי נשים במקביל, שוב מעורר סערה ברשת בעקבות תיעוד שפרסם מטורקיה, "שתי נשים שבאות בשבילי ממדינה אחת למדינה אחרת כדי לפגוש ולהיות איתי בלי לבקש כלום וללא אינטרס מובהק מלבד חופשה משותפת"

אוהד בוזגלו אינסטגרם
אוהד בוזגלו אינסטגרם
אוהד בוזגלו אינסטגרם
אוהד בוזגלו אינסטגרם

בתיעוד שפרסם ברשת, נראה בוגזלו בתמונה חושפנית בבית המלון בטורקיה, כשהוא שואל את הגולשים אם להתלבש לקראת הבנות שמגיעות ממוסקבה או לקבל אותן כשהוא חצי ערום.

לפני נסיעתו לטורקיה, השתתף בוזגלו בדיון באולפן 'חדשות 13' על סיפורים פורצי דרך, וספג אש מהעיתונאי חיים לוינסון, "לשבת ליד אוהד בוזגלו שמסביר שהוא צריך כמה נשים אבללללל לחברות שלו מותר רק אותו היה בטופ טן הרגעים שהייתי צריך להתקלח מיד אחרי. איזה טיפוס דוחה. "פורץ דרך" עלק".

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.