באזזנט סלבס

פרובוקטורית

הנקמה: התגובה של ליהיא גרינר לפרידה של אביבית בר זוהר

תמונה – אינסטגרם

רווק היא לא תמצא בגיל 40: יוצאת הריאלטי ליהיא גרינר שוב מעוררת סערה ברשת בתגובתה הלועגת לפרידה הכואבת של כוכבת הריאלטי ואשת העסקים אביבית בר זוהר מבן זוגה קווין צרפתי.

בראיון לארז רפאל ברדיו 90fm אמרה גרינר, "לא נכון, אני לא מאמינה שאתם מתקשרים אליי לבשר לי. אז מה עכשיו היא עומדת להשיק חבר חדש? אם זה נכון אז ממש עצוב לי זה ממש מבאס אבל היא בחרה גבר עם גרושה קשה מאוד ועומדת על שלה ולא מוותרת ויש להם ילדים, זה קשה אני מאחלת שתמצא גבר אלמן, רווק היא לא תמצא בגיל 40"

בתגובה לסערה התקשורתית על הפרידה פרסמה בר זוהר סטורי ובו רמזה על התמיכה שהיא מקבלת בשעה הקשה, "משפחה זה הכל. משפחה זה ברגעים היפים וברגעים שפחות. משפחה תמיד תקבל אותך בדיוק כמו שאת ולא תגרום לך להשתנות. משפחה היא עמוד התווך. תודה לאלוהים על המשפחה הקסומה שלי, מה הייתי עושה בלעדיכם?".

האזינו לראיון באדיבות רדיו90

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.