באזזנט סלבס

סערה בביצה

דלף לרשת: איש עסקים ודוגמנית תועדו בבריכה

תמונה – אינסטגרם

לא נעים: ברשתות החברתיות הופץ סרטון אינטימי של איש עסקים מוכר מאוד בחברה הישראלית בשנות החמישים לחייו, כשהוא מבלה בבריכה בוילה הפרטית שלו עם דוגמנית צעירה בשנות ה-20 שכיכבה לאחרונה במדורי הרכילות.

איש העסקים

כתב הרכילות ערן סויסה כתב: "אני עובד בתחום מלאא שנים, וסרטון אינטימי ובוטה כמו זה שרץ היום ברשת אני לא זוכר ולא מקנא בשניים שמופיעים בו".

יפעת הללי מאתר מאקו כתבה, "אתם שואלים אותי על הסרטון שרץ עכשיו ברשת, הוא הגיע אליי, ראיתי שניה ממנו ועצרתי כי זה פשוט דוחה. מי שקיבל, תמחקו ואל תעבירו הלאה, לא יודעת מי צילם ואיפה, אבל פער הגילאים והסיטואציה האינטימית. קשה לצפייה. לא לשאול אותי במי מדובר ובטח לא לבקש ממני את הסרטון, מחקתי אותו ואני לא עונה בנושא הזה מעבר למה שכתבתי עכשיו".

הסטורי של ערן סויסה ויפעת הללי

מצונזר

20 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.