באזזנט סלבס

הכי דוגרי

אייל גולן: "במידה ונחליט לחזור זה יקרה רק שנהיה בטוחים"

תמונה – אינסטגרם

מהחופשה הזוגית ביוון: הזמר אייל גולן מתייחס לדיווחים בתקשורת על הקמאבק המתוקשר לגרושתו הדוגמנית דניאל גרינברג שלא מפסיקה לשתף סרטונים ותמונות ברשת מהחופשה המשותפת ביוון.

"גרושתי היפה" – התמונה שפרסמו השניים באינסטגרם

בפוסט שפרסם כתב גולן, "אהובים שלי יקרים, בואו נעצור רגע ונפסיק עם הספקולציות. נסעתי לחופשה ביוון עם כמה זוגות חברים טובים ועם דניאל גרושתי המהממת. נסענו כחברים הכי טובים שיש, כהורים לשני ילדים מהממים, שרק טובתם לנגד עינינו. אני ודניאל בקשר מדהים ואנחנו לפני הכל חברים טובים, במידה ונחליט לחזור זה יקרה רק שנהיה בטוחים שאנחנו עושים את הדבר הנכון לנו ולשני המלאכים שלנו"

גולן הוסיף, "כשנחזור מהחופשה גם אם זה לא לזוגיות, אין לנו ספק שהשהות שלנו יחד באותו מקום, רק תהפוך אותנו לחברים הכי טובים ותחזק את הקשר שלנו למען הילדים שלנו שאנחנו כל כך אוהבים". דניאל גרינברג הגיבה לפוסט, "אמת אמת אבוש".

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.