באזזנט סלבס

מאמינים לה?

צפו: הדוגמנית "ליבילנד" חושפת הקלטות לחיים אתגר

תמונה – פייסבוק

סכסוך מלוכלך: שליחת חב"ד לשעבר שהתגרשה מבעלה המכונה 'הרב המרקד' אחרי 14 שנות נישואין ושישה ילדים, לא שותקת לפרסומים והקלטות שהופצו ברשתות החברתיות וחושפת את הסיבה המטלטלת לגירושין הדרמטיים. צפו בתחקיר המלא

יעקב וליבי נחימובסקי בימים יפים יותר – צילום: פייסבוק

בראיון לעיתונאי חיים אתגר חשפה ליבי הקלטות נסתרות של הגרוש יעקב נחימובסקי, "תעופי לי מהעיניים, יא חתיכת בת זונה מסריחה". תתרחקי ממני, יא בת זונה". בהקלטה נוספת נשמע יעקב אומר, "עוד פעם את מרימה עליי יד? את אפס, את אנגח לך בפנים, אשבור לך את הפרצוף, אקלף לך את העור, יא מפגרת".

מוקדם יותר הערב כתבה נחימובסקי על התחקיר, "בעוד כמה שעות הסרט שלי ישודר. קשה לי להעביר לכם את התחושות שלי כרגע. החוויה הקשה של להעביר לעולם פסיפס עמוס ומורכב של תחושות וכאבים. פחד. עצב. כאב. אני יכולה להבין כל מי ש״נגד״, אני יכולה להבין כל מי שאומר שזה ״לא טוב״ ״לא נכון״ ״זה אבא של הילדים״, אני אפילו מבינה יותר מכם, כי בדיוק בגלל אותן סיבות, הסכמתי במשך כלכך הרבה שנים להשאר באותו מקום.

"יש לי רק בקשה אחת מכם, אתם יכולים להחזיק באיזו דעה שאתם רוצים. אבל כשאתם צופים בסרט, שימו את עצמכם אפילו לרגע אחד במקום שלי. לפני שתמהרו לשפוט ולבקר, תחשבו שנייה איך הייתם מתמודדים עם הסיטואציות הקשות. אתם לא חייבים לתמוך או להיות בעדי וזו לא המטרה שלי, אבל עד שלא תצליחו לשים את עצמכם בנעליי, אל תשפטו", ביקשה ליבי.

ליבי הוסיפה, "קשה מאוד לקום ולהתגרש בחברה שמקדשת את שלום המשפחה ושלום הבית, ובמשך יותר מידי שנים לא לקחתי את הבריאות הנפשית שלי בחשבון והדבר היחיד שעמד לנגד עיני היה לשמור על התא המשפחתי. מחקתי את עצמי בשביל לנסות לתקן ולהמשיך הלאה והעיקר לשמור על המסגרת. בעולם מושלם ומתוקן כל הרצון שלי להציל את עצמי היה מתרחש הרחק מעיני הזרקורים ובלי לערב אף אחד מילדיי. אני עדיין עושה זאת ככל יכולתי אבל לצערי אני מתמודדת עם מנגנון מתוחכם של ניכור מהקשים ביותר. אמנע מלפרט וכשתצפו הערב בסרט תוכלו להווכח במאמץ הענק שהשקעתי כדי להשאיר את ילדיי מחוץ לתמונה".

יעקב נחימובסקי מגיב לתחקיר של חיים אתגר

תגובות ברשת לתחקיר של חיים אתגר

תגובות ברשת על חשיפת ההקלטות המלוכלכות

לפני כחודשיים, כתבה ליבי על חגיגת הבר מצווה של בנה שלטענתה לא הוזמנה, "בשבועות האחרונים שיתפתי אתכם בסטורי בהתרגשות על ההכנות המרגשות של מנדי המתוק. אתמול (כפי שאולי שמתם לב) מנדי חגג בר מצווה, אך לצערי לא הורשיתי להשתתף בה. לא תכננתי בכלל לשתף אתכם, כי אני חושבת שזה לא עניינו של אף אחד, אבל כשקראתי ש'מנדי הוא זה שביקש ובחר שאימא שלו לא תשתתף באירוע', לא הצלחתי כבר להכיל את הכאב, והדמעות זלגו מעצמן. מי שעוקבת אחריי תקופה, יודעת שאני עושה הכל כדי להעניק לילדים שלי את הקרקע הכי יציבה שאני יכולה, למרות העולם שהתערער".

נחימובסקי הוסיפה, "את האהבה שאני מרגישה יום יום כלפיי הילדים שלי, אף אחד לא יוכל לקחת ממני, ואני יודעת את האמת. גם אם לא נכחתי באירוע, מה שחשבו לי זה שמנדי יודע שאני אוהבת אותו אהבת אמת. ואם כרגע הוא לא רואה את זה, אני בטוחה שכשהוא יגדל הוא יבין. כואב לי. מאוד".

צפו בתחקיר המלא

43 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.