באזזנט סלבס

סערה ברשת

חשד להונאה: התפתחות דרמטית בפרשת היום הולדת

תמונה – גיא איתן

חשד לעקיצה: יממה אחרי שנאספו מעל מאה אלף שקלים ברשתות החברתיות, מתבררים פרטים חדשים על האמא שפרסמה צילומי מסך מזעזעים מהתכתבויות עם אמא אחרת שדרשה לא לשלוח את הילדה ליום הולדת ללא מתנה יוקרתית, מתבררים פרטים חדשים המעלים חשד כבד להונאה.

העיתונאי גיא לרר התייחס לפרשה שסוקרה כמעט בכל כלי התקשורת בישראל וחשף, "האמא מסרה פרטי זיהוי שהתבררו להיות לא נכונים, גם לנו וגם לגורמי הרווחה על בית הספר והעיר שבהם הילדה לומדת. על פי כל הבדיקות, אין שם של ילדה כזו. בשיחה נוספת אתה היא גם לא הצליחה לספק הסבר משכנע למה שיקרה בנוגע לפרטים הבסיסיים. את האמא השניה אף אחד לא הצליח לאתר. האם ניתקה מגע במפתיע מגורמים שרצו לתת לה סיוע"

תגובה ראשונה של מפרסמת הפוסט ברשת

עוד כתב לרר, "העדכון שלי על תלונה במשטרה הסתמך על פרסום בחדשות שהגיע מדוברות משרד החינוך. במשטרה אומרים שתלונה כזו טרם התקבלה. יתכן שבית הספר חזר בו מהכוונה וחשוב לי להדגיש את זה. נמשיך לעדכן, בכל מקרה מומלץ מאוד להציע עזרה למקרים שאומתו על מלא ולא חסרים כאלו לצערנו".

16 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.