באזזנט סלבס

צפו בתגובה

הסתנן והתחסן: נוכל הטינדר נגד סיוון כהן

תמונה – אינסטגרם

שמעון חיות המכונה 'נוכל הטינדר' וקורא לעצמו סיימון לבייב, מסתבך לאחר שפרסם ברשת תיעוד מתרברב מקבלת חיסון לקורונה, למרות שהוא אינו עומד בקריטריונים ותקנות משרד הבריאות: "סליחה, אני רק שאלה – איך בדיוק בחור צעיר שמוכר בעיקר בגלל נוכלויותיו והתחזיותיו מתחסן לפני סבתא שלי?", תקפה העיתונאית סיוון כהן מגישת 'הכל כלול' בערוץ 13 .

חברת הכנסת לשעבר איילת נחמיאס הצטרפה למתקפה: "הקדמת אותי – לפני אמא שלי וחמי ודוד שלי, הייתי שולחת רשימה אבל כל אחד בקופת חולים אחרת…."

בתגובת בית החולים כללית נמסר ל'ערוץ 13' כי סיימון לא בקבוצת סיכון והוא ככל הנראה הצליח להסתנן במרמה והתחזה לרופא תוך כדי מצג שווא לכאורה. סיימון לא נשאר חייב והגיב במתקפה: "בעוד כמה דקות הולכת לעלות כתבה בערוץ 13 אז אני אקדים אותם"

"אני התחסנתי בגלל מצבי הרפואי לא בגלל שום דבר אחר. הם באים ומספרים סיפורים התקשורת שאני הסתננתי לקבוצת רופאים כדי לקבל חיסון. נראה לכם הגיוני שבנאדם מסתנן? מה? לא בודקים עם תעודת זהות אם רשום במחשב אם הוא זכאי לקבל חיסון?"

סיימון הוסיף ואיים בתביעה: "זה מה שהתקשורת מנסה לספר לכם. ועוד לי קוראים נוכל הטינדר? צריך לתבוע אותם זה לא תקשורת זה תשקורת. זה לא להאמין".

מידע לגולש/ת – באתר מוצגות המלצות תוכן ממומנות מרשתות גוגל וטאבולה. חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.