חינוך ילדים

"בלונדינית עם ציצי גדול" – מירן בוזגלו מגיבה לפליטה הפה של הבן ריי

תמונה – אינסטגרם מירן בוזגלו

אשת הכדורגלן מאור בוזגלו, מירן בוזגלו מגיבה לפליטת הפה של בנה הקטן ריי בן ה-9, שעורר סערה ברשת כשאמר בראיון למצלמות של גיא פינס שאבא שלו אוהב "בלונדינית עם ציצי גדול".

במהלך שאלות ותשובות עם העוקבים שלה באינסטגרם הגיבה מירן, "קודם כל אסביר מאיפה הוא למד את זה. ערב אחד כשצפה בסרט עם מאור, ראה (בטלוויזיה) בחור שאמר שהוא אוהב בלונדיניות עם ציצים גדולים, ריי התחיל לצחוק והיה נבוך מהסיטואציה. ובשביל להקליל את המצב, מאור אמר לו בהומור, מה אתה נבוך זה בדיוק כמו אבא ושניהם התחילו לצחוק". וריי שפעם ראשונה מתראיין לבד, בסך הכל רצה להצחיק או להתחכם. אתם יודעים מה זה ילדים, אנדרנלין והרצון להצחיק רוצים ממנו את המשפט הזה".

מירן הוסיפה, "ואז אני נתקלת בתגובות קשות ורעות של מופנות כלפי ילד בן 9 וחצי!! שנחשף בגלל חבריו לתגובות האלו. זה קרה והכל בסדר. אני רק מבקשת לקחת דברים בפרופורציות להקליל ולהבין שזה היה בהומור. היום זה ריי מחר זה ילד אחר. לפני שאתם מגיבים תחשבו שיש ילדים קטנים שקורים את התגובות האלו והן מכאיבות להם תחשבו עליהם".

עוד כתבה מירן בהתייחסות לחינוך הילדים, "ראיתי לא מעט תגובות על החינוך שלנו בנוגע למשפט שריי אמר. איך חצי משפט יכול לייצג חינוך שלם???!!! לא הבנתי. החינוך שלנו לילדים שלנו מבוסס על ואהבת לרעך כמוך, על כיבוד האחר, על נתינה, על צניעות, על לראות את הטוב בכל דבר, ועל לקבל כל אחד ואחת באשר הם. המשפט שיצא לו בלהט הרגע בראיון מול המצלמה ברצון להצליח לא משקף איזה ילד מדהים, עם הלב הכי ענק בעולם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!