לא שותקת

אביבית בר זוהר: "כל מי שיכפיש אותי יקבל תביעה"

תמונה – אביבית בר זוהר אינסטגרם

הדוגמנית ואושיית האינסטגרם אביבית בר זוהר חושפת תמונות ממצלמות האבטחה, בו נראית לכאורה אישתו של בן זוגה קווין מכה אותו באגרופים ובעיטות. "זה מה שהגבר שלי היה עובר", כתבה בר זוהר בסדרת תמונות שפרסמה ומחקה לאחר מספר שעות.

הבוקר הודיעה בר זוהר, כי הגישה תביעה לבית משפט נגד אישתו של קווין, שלטענתה תקפה אותה פיזית ומכפישה אותה בתקשורת וברשתות החברתיות.

"לצערי הרב מתחילה את היום בתביעה, אין לי ברירה, כל מי שידבר אליי לא יפה, ואנשים יוצא מהם המון המון רוע אז נמאס, התייעפתי. כל מי שיכפיש את השם שלי יקבל ממני תביעה. שמעת גברת סליה צרפתי? פנתה בר זוהר לפרודתו של בן זוגה, "נמאס לי מהקללות היומיות שלך נמאס לי שאת משפילה אותי בתקשורת ושאת מוציאה עליי דיבה, ולא רק זה את באה ומחטיפה לי מכות".

"אני למדתי דבר מאוד מאוד חשוב, רק שבאנדם מרגיש את זה דרך הכיס שלו הוא מתחיל לשתוק אחרת היד מאוד מאוד קלה על המקלדת".

בראיון לאתר 'מאקו' טענה אישתו של קווין, "באתי אחריו לארץ לפני עשר שנים, עזבתי את כל מה שהיה לי בפריז, עכשיו עם שני ילדים קטנים, יום אחד הוא הודיע לי שהוא עוזב ואחר כך הבנתי שזה בשביל אביבית".

אביבית הגיבה לטענות, "אני לעולם לא אגנוב גבר של אף אישה, קווין בתהליך גירושים הרבה לפני שהכרנו. אבל היא מסרבת לתת לו גט".

תמונות מצילומי אבטחה שפרסמה בר זוהר

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.