נוק האוט

לא שותק: עומר אדם משיב אש למירב מכאלי

תמונה – אינסטגרם עומר אדם

‏סערת הקאקדילה: הזמר עומר אדם מגיב למתקפה של שרת התחבורה מרב מיכאלי נגדו ומזכיר לה את התביעה שהגישה נגדה עובדת לשעבר בלשכתה.

מירב מיכאלי תוקפת: "המילים הגזעניות, המחפיצות והמשפילות"

בתגובה שפרסם אדם הוא עוקץ, "גברת מיכאלי היקרה. קודם כל כבוד שאת מתייחסת לשיר ברצינות כזו…" אני ומשפחתי מגיעים ממוצא קווקזי ולעולם לא הייתה כוונה לפגוע באף אדם. השיר נכתב על ידי הכותבים בהומור עצמי ובוצע כך גם על ידי".

"אז בבקשה לפני שאתה כותבת פוסט בשביל לקדם את המעמד הפוליטי שלך תנשמי, תתעסקי בעניינים שלך. ולפני שאת מטיפה לי מוסר או מנסה להגן על עדה שאני חלק ממנה, כדאי שתייחסי בכבוד לעובדות שלך"

אדם הוסיף בעקיצה בן זוגה, "ואת גם מוזמנת לצפות בתוכנית מצב האומה בכיכובו של בן זוגך (ליאור שליין) שבניגוד אליי מנסה לצחוק על כל המדינה במודע וגם על הקהילה הרוסית".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.