מה דעתכם?

מתקפה נגד צופית גרנט: "אחד השידורים המבישים שהיו כאן"

תמונה – צילום מסך ערוץ 13

מתקפה ברשת נגד מגישת הטלוויזיה צופית גרנט בעקבות שידור התוכנית ב'ערוץ 13' על ארגון להב"ה של בנצי וענת גופשטיין.

העיתנואית ענת סרגוסי תקפה, "ענת, אשתו של גופשטיין מלהב״ה יושבת בפריים-טיים מול צופית גרנט ומספרת על נערות שערבים סוחרים בהן. וצופית גרנט לא מערערת, לא מעמתת אותה עם נתונים, לא בודקת את אמיתות דבריה. ככה מנרמלים גזענות בפריים טיים. איזה ביזיון רשת".

ח"כ איתמר בן גביר הגיב, "פרק מאוזן מאוד של צופית גרנט על בנצי גופשטיין וארגון להבה.היה מעניין מאוד בעיקר שהציבור נחשף לבנצי שלא תמיד מכירים (ומנסים להשחיר). אין לי ספק שעל הצלת בנות ופעילות נגד מטרידים ופוגעים בנצי וענת ראויים לפרס ישראל!"

פעיל השמאל יריב אופנהיימר זעם, "עובדי ועיתונאי רשת צריכים להתבייש בסרטון התעמולה הגזעני והמסית שמשודר עכשיו בערוץ שלהם. כתבת היח״צ של צופית גרנט ללהבה וגופשטיין עכשיו ברשת 13 היא אחד השידורים המבישים שהיו כאן, והתחרות קשה".

העיתונאי נועם פתחי הגיב, "שיא הצביעות: מבקרי טלוויזיה נכנסים בצופית גרנט על הפרק של "להב"ה", אבל לא שואלים את עצמם למה התופעה של נערות יהודיות שנלקחות לכפרים ערביים, חלקן בגלל שעם יהודיה מותר לשכב (עם ערביות אסור לפני הנישואין עלול להסתיים ברצח) – לא סוקרה אצל הקולגות באף תכנית תחקירים עד היום. תתקדמו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.