סערה ברשת

עמית סגל: יכולתי למנוע את הקמת הממשלה

תמונה – אינסטגרם עמית סגל

בראיון פודקאסט משותף עם העיתונאי לשעבר נדב פרי לאתר וואלה, הפתיע העיתונאי הפופולרי עמית סגל וחשף מהלך שלטענתו היה מונע את הקמת ממשלת בנט ורע"מ.

לדבריו, לפני הקמת הממשלה הוא כתב יחד עם קלמן ליבסקינד טור שהיה מונע את הקמת הממשלה, אבל לא פורסם לאחר שיחה עם בנט.

"אני חושף פה לראשונה, שבועיים לפני הקמת הממשלה הזאת, עוד לפני שומר החומות, כן? בפעם הראשונה שכמעט עלה בידי לפיד ובנט להקים ממשלה, דיברתי עם קלמן ליבסקינד ושנינו סיכמנו שממשלה עם רע"מ זה חצאית כל הקווים. ואז אמרנו אולי נכתוב טור ביחד שהכותרת שלו, לליכוד אומנם מגיע להיות באופוזיציה אבל לעם ישראל לא מגיע כזאת קואליציה, וכתבנו טור ביחד".

סגל מוסיף, "ואני אומר לך בהערכה סבירה שאם היינו מפרסמים אותו, כנראה לא הייתה קמה ממשלה. זה נשמע מטורף נכון? אמר לי את זה אחד, נפתלי בנט. הוא אמר לי, "תקשיבו אם זה מתפרסם אני לא מקים את הממשלה, שתדע".

סגל הוסיף והסביר למה החליט שלא לפרסם את המאמר נגד בנט, "התלבטתי מאוד אם לפרסם את הטור והחלטתי מאותם טעמים שאני לא אעשה את זה, כי המשמעות של זה הייתה שאני כבר שחקן מעורב. אתה כבר לא יכול לשחק".

על ערוץ 14 אמר סגל, "הפוך, אני לא מוכן להיות בערוץ 14 מהטעם הפשוט, שזה כאילו אומר שבאמת 12 זה ערוץ השמאל וערוץ 14 הוא ערוץ הימין ואני לא מקבל את ההנחה הזאת".

הגולשים מימין תקפו ברשת את סגל, ‏"זה שמתפאר שסיכל קןאליציית ימנית עם שישים חברי כנסת מתפאר שלא סיכל קואליציה ששבנויה על מרצ, עבודה ורעם. אתם מבינים שלא מדובר באיש ימין?", הגיב נתנאל גלסנר.


חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.