דרמה בתעשייה

השחקן יהודה נהרי טוען: "אסי עזר הטריד אותי מינית"

תמונה – יהודה נהרי כאן 11, אינסטגרם אסי עזר

הלם בברנז'ה: השחקן יהודה נהרי שלוהק לתפקיד הראשי לסרט "ימים נוראים", הגיש תלונה במשטרה בטענה כי מגיש הטלוויזיה הפופולרי אסי עזר הטריד אותו מינית לכאורה בביתו לפני כעשר שנים, כך נחשף הבוקר באתר וואלה.

יהודה נהרי נשלח על ידי וואלה! לבדיקת פוליגרף, ונמצא 100 אחוז דובר אמת בטענות נגד אסי עזר.

ברשתות החברתיות הופצו פרסומים מזויפים שאסי עזר מתגרש מבעלו אלברט מה שהתברר לא נכון עד לרגע זה.

בראיון לאתר וואלה חשף נהרי, "נתקלנו אחד בשני ברחוב בשינקין. אסי אמר לי, 'יש לי תפקיד להציע לך. אני רוצה לדבר איתך על זה'. הוא הזמין אותי לבית שלו ברחוב רש"י בתל אביב כדי לדבר איתי על התפקיד הראשי. זה הרגיש מאוד קוסם. זה היה לפנות ערב, עוד היה קצת אור. הגעתי לדירה, מאוד נרגש. כשנכנסים לבית, חלל הסלון פתוח לפניך, ממול יש ויטרינה גדולה, לפניה שתי כורסאות ולפני כן מצד ימין ספה גדולה עם שולחן סלון. התיישבנו בהתחלה על הכורסאות, אחד מול השני. הוא דיבר איתי על התפקיד, על הסדרה ועל מי הולכת לגלם את הדוגמנית. אז הוא הציע את התפקיד לבר רפאלי ואני כבר מתחיל לפנטז.

"באיזשהו שלב, אחרי 30-20 דקות בערך, הוא עבר לספה הגדולה והתיישב. הוא הזמין אותי להתקרב, אומר לי 'תשחרר לחץ, בוא תתקרב, הכול בסדר, בוא נדבר רגע, אני רוצה להכיר אותך'. באיזשהו שלב הוא פשוט התחיל קצת לגעת לעצמו באיבר המין, והוא אמר לי: 'תראה, אני מאוד נמשך אליך, תראה למה אתה גורם לי'. אני מסתכל ואני קצת המום. אמרתי לו: 'אני ממש לא מעוניין'. הוא אמר לי: 'מה, אתה לא נמשך? אתה לא רוצה?'. עניתי: 'ממש ממש לא'. באיזשהו שלב הוא התקרב אליי. כלומר, ישבתו מולו על ספה, הוא בצד אחד ואני בצד השני, רחוק. הוא התקרב אליי, הניח עליי את היד וניסה פשוט לשכנע אותי, 'בוא, תנסה, מה אכפת לך'. אמרתי לו 'לא, זה לא נעים לי, תתרחק בבקשה'.

נהרי מוסיף בעדות לאתר וואלה, "אני ישבתי שם, בפגישה שאמורה להיות פגישה מקצועית, שבה אנחנו אמורים לדבר על תפקיד לסדרה שלו, ושאלתי את עצמי איך זה יכול להיות שאני נמצא עוד פעם בסיטואציה כזאת, שבה אני מרגיש חסר אונים. לא רק שאסי לא חמל עליי, הוא אפילו חשב שהוא יוכל לכופף אותי שוב ולא הרפה. קמתי והלכתי לכיוון המטבח, רציתי להביא לעצמי משהו לשתות, לברוח מהסיטואציה. הוא הלך אחרי, התקרב, נצמד אליי וכאילו ניסה לדבר קצת על דברים אחרים, להרגיע אותי ולהקליל, אבל אני רק ניסיתי לחמוק ממנו. חזרתי והתיישבתי על הספה, מכווץ וקפוא ממה שקורה, הוא נעמד מולי די קרוב. עדיין עמד לו. פתאום הוא הוציא את האיבר שלו ואמר 'תראה, מה, זה לא עושה לך את זה? זה לא מגרה אותך? לא בא לך?'. אמרתי לו 'לא, תתרחק'. הוא בא והתיישב, ואני עברתי שוב אל הצד השני של הספה. הוא המשיך לנסות, המשיך וחשף את האיבר שוב.

https://twitter.com/israelyafasheli/status/1478687800639827968?s=20

אסי עזר מסר בתגובה לוואלה: "פגשתי את יהודה לפני למעלה מעשר שנים בביתי לפגישה חברית ונעימה שבמהלכה אף התנשקנו. כל שאר הדברים שמתוארים בכתבה לא קרו מעולם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.