מגוננת על אסי

מיה דגן: "תבררו תבדקו לפני שהכותרת מתפוצצת"

תמונה – אינסטגרם מיה דגן

מספר שעות אחרי שהשחקן יהודה נהרי חשף שמגיש הטלוויזיה אסי עזר הטריד אותו מינית, העיתונאי גיל משעלי חושף כי בחברת הביטוח AIG שוקלים להקפיא את הקמפיין של אסי עזר עד לבירור המקרה.

ברשתות החברתיות הופצו פרסומים מזויפים שאסי עזר מתגרש מבעלו אלברט מה שהתברר לא נכון עד לרגע זה.

השחקן יהודה נהרי טוען: "אסי עזר הטריד אותי מינית"

השחקנית מיה דגן התייצבה לצידו של אסי עזר בפוסט שפרסמה באינסטגרם, "לכל אתרי הרכילות והחדשות ולכל אלה שיהיו פשוט מוכרחים להגיב. רגע. שניה. מבינה שהשם של אסי מככב פה. בשבילכם זה סקופ מטורף, אבל שניה עם היד על ההדק, תבררו תבדקו לפני שהכותרת מתפוצצת. קרה או לא קרה, רק הם יודעים, ואני בטוחה שהאמת תתגלה היא תמיד מתגלה. מה שאני יודעת זה שאם המקרה יתברר כלא נכון, ההתנצלות תופיע במודעה קטנה במדור דרושים ולא תקבל כותרת".

אסי עזר בתגובה: "פגשתי את יהודה לפני למעלה מעשור בביתי לפגישה חברית ונעימה שבמהלכה אף התנשקנו. שאר הדברים לא קרו מעולם".

יועצת התקשורת של יהודה נהרי מסרה בתגובה: "יהודה יצא דובר אמת ב-100% בבדיקת פוליגרף".

מקשת 12 שם מועסק עזר נמסר: "הנושא בבירור"

https://twitter.com/israelyafasheli/status/1478687800639827968?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!