מבצע הרווק

הוט שכרה את בלאק קיוב בכדי להפיל את העיתונאי גיא לרר

תמונה – ויקיפדיה, CC BY-SA 3.0
עובדה עם אילנה דיין חושפת כי חברת בלאק קיוב נתבקשה לשתול נערת פיתוי שתוציא מידע מהעיתונאי גיא לרר הקשור לסדרת התחקירים אודות הוט (hot). בחברה ניסו להציג כאילו לרר וצוותו פעלו מתוך שיקולים מסחריים זרים.

בתוכנית עובדה בקשת 12 נחשף כי ענקית התקשורת הוט הפעילה את חברת הביון בלאק קיוב בכדי לשלוח נערת פיתוי לעיתונאי גיא לרר, וזאת בעקבות פרויקט החזית שעסק בשנת 2015 נרחבות בחברת Hot. על פי עובדה, גם עורך התוכנית כיום ובעברו תחקירן – אדם שפיר היה יעד לפעולות ריגול מצד בלאק קיוב לאחר שהחברה שלחה בחורה שתתחזה לשותפה פוטנציאלית לדירה ששפיר שכר. המבצע כך על פי עובדה נקרא "הרווק".

לאחר שידור הכתבה, פירסם לרר בפרופיל הפייסבוק שלו: "בלאק קיוב והוט היקרים, אחרי שניסיתם לפרק לי את המשפחה מן הראוי שתדעו: את המזימות שלכם עם נערות פיתוי יחד עם תביעות המיליונים מגורמים אחרים שיושבות לי על הצוואר וחקירות הסרק במשטרה והאתרים האנונימיים שמפרסמים עליי רפש והנסיונות להביא לפיטוריי – את כל אלו אלבש בגאווה הרבה לפני כל הישג כזה או אחר – גם אם יצליחו להפיל אותי בסוף. מוקדש לאבי ז"ל שהיה גם הוא קורבן לנערות פיתוי ונסיונות סחיטה ולימד אותי לקבל אגרוף עם סנטר מורם ולעולם לא להיכנע ברצון חופשי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!