תחקיר הצינור

מועדון הפורום: גיא לרר חושף עדויות קשות

תמונה – ערוץ 13

‏העיתונאי אמיר שואן חושף הערב בתוכנית 'הצינור' בערוץ 13, עדויות של מספר צעירות שטוענות כי הותקפו מינית לכאורה בידי בעלי המועדון החזק בישראל.

גיא לרר סיפר, "הפורום הוא הרבה מעבר למועדון הכי חזק בישראל. זו מבנה שנוגע למאות אלפי בליינים, אלפי מועסקים במעגלים השונים, יחסי עבודה מול הרשויות ומול המשטרה. כח משפטי חזק. כזה שהצליח להוציא לנו צו מניעה זמני על שידור התחקיר. צו שהצלחנו להסיר".

‏לרר מוסיף, "אולי הכח הזה הוא הסיבה שהמעשים הקשים שהתרחשו במשרדים בקומה השניה נשמרו בסוד. תלונות הוגשו למשטרה ונזרקו לפח. אחרי זה, הבעלים יוסי שוורץ, הרגיש כל יכול".

"הערב כל העדויות בתחקיר של אמיר שואו. מעשי האונס לכאורה, מה הוטמן במשקאות וכן, גם הסרטונים. מה באמת קורה במועדון הגדול בארץ".

‏בתגובה לגולשים ההמומים כתב לרר, "אנשים ששואלים, מה, עוד אחד? על עוד טורף מיני, כאילו זה דבר רע שמנקים פה את כל החרא".

ממועדון הפורום נמסר בתגובה לערוץ 13, "ראשית, אנו מתנצלים ככל שמישהי או מישהו חשים פגועים, אנו עושים ונמשיך לעשות כמיטב יכולתנו על מנת להבטיח את שלומם, ביטחונם ושביעות רצונם של לקוחותינו נשים וגברים כאחד"

אנו עומדים על כך כי לא בוצעו עבירות וכל שנעשה – התקיים בהסכמה ובהדדיות. יוסי שוורץ נבדק בפוליגרף מטעמנו, בליך הרלוונטי לטענות ונמצא דובר אמת.

בכל המקרים שהצגתם בחרתם להסתיר, לצערנו, פרטים ולו הבסיסיים שבהם. באירוע היחיד שזיהינו – הפרטים שגויים מיסודם. מעורבים במקרה מניעים זרים וניסיון סחיטה, שבעניינכם הגשנו תלונה במשטרה ולנוכח שילוב המקרה בתחקיר, נגיש בהמשך גם תביעת לשון הרע.

אנו מוחים כנגד הקלות הבלתי נסבלת בה נערך משפט שדה בתקשורת ונפעל ככל יכולתנו ברגישות ובנחישות הראויות להוציא את האמת והצדק לאור.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.