גל האומיקרון

רבקה מיכאלי בת ה-83 אובחנה חיובית לקורונה

תמונה – Nitzan Hafner (ניצן הפנר)

גל ההדבקויות בקורונה נמשך. הבוקר דווח כי השחקנית רבקה מיכאלי נדבקה אף היא בנגיף האומיקרון. מיכאלי בת ה-83 עדכנה כי היא נמצאת בבידוד בביתה וחווה תסמיני צינון קלים בלבד ובמרגישה טוב באופן כללי.

מיכאלי משחקת בחודשים האחרונים בהצגה "הגלולה" בתאטרון בית ליסין, ההפקה טרם עדכנה מה יעלה בגורלן של הצגות של סוף השבוע הקרוב.

מיכאלי מתווספת לידוענים רבים שחלו אף הם בקורונה בימים האחרונים, אתמול דווח כי שר החוץ יאיר לפיד חלה באומיקרון, כמו גם חברי כנסת ושרים נוספים כמו השר לבטחון פנים, עומר בר לב, סגן שר החוץ, עידן רול וחברי הכנסת ישראל אייכלר, אופיר כץ ואוסאמה סעדי.

רבקה מיכאלי
רבקה מיכאלי

גם בביצת הסלבס רשימת הנדבקים מתארכת. לאחר שלפני שבועיים חלה כוכב ארץ נהדרת, אייל קיציס בקורונה, בימים האחרונים דווח כי נדבקו גם העורך הראשי של התוכנית, מולי שגב וכוכב התוכנית ערן זרחוביץ'.

כוכבת הילדים, אליאנה תדהר קיבלה את הבשורה על הדבקותה רגע לפני סיום הופעות הפסטיגל בכיכובה. גם כוכבת הילדים מיקי מוכתר נמצא חיובית לנגיף.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!