מכה על חטא

הצל מתנצל על הטרדת נשים: "החלטתי לספר את כל האמת"

תמונה – פייסבוק הצל

אושיית הרשת והראפר יואב אליאסי מתייחס בפוסט חושפני ומתנצל לסערת ההטרדות המיניות של ידוענים שהתפרסמו לאחרונה.

הפוסט המלא

"את הפוסט הזה המליצו לי לא לפרסם, אבל האמת חייבת להאמר!! כי הגיע הזמן להגיד את האמת ולצאת מהארון וכי מישהו צריך להגיד את זה פעם אחת ולתמיד".

רוצים להבין למה כל סיפורי ההטרדות קורות בעולם הסלבים המקומי והעולמי שלנו? בואו אני אספר לכם את האמת מבפנים. לפני שהודחתי מהעולם הרדוד הזה. הייתי חלק אינטגרלי מזה.

משום מה ברגע שאתה מפורסם אתה בטוח שהכל מגיע לך, כולם חייבים לך ואתה מרכז העולם והעולם צריך לכבד אותך. וכשאתה מכיר בחורה הרי אתה חצי אל מה פתאום שפשוטת עם תסרב לך. מה זה לא?! אם אתה הולך למסיבה או למסעדה, מה פתאום שתחכה בחוץ עם כולם? זאת חוצפה !

גם אני פעם הייתי כזה, אני מעולם לא כפיתי את עצמי אבל דיברתי בצורה דוחה, לחצתי, כעסתי שאמרו לי לא, אפילו הורדתי בנות באמצע הדרך מהרכב כשסירבו לי. הכל כדי לנפח את האגו המסריח שלי. התגאתי בכמות הכיבושים שלי.

כמו אמרתי חצי אל. בא לי להקיא מההתנהגות של יואב של פעם! בתור אבא לתיה היום, אם מישהו היה מתנהג לבת שלי כמו שאני התנהגתי לחלק מהבנות, הייתי משאיר אותו בלי שיניים בפה. אבל ככה זה כולם בעולם הזה, גם מי שאומר לכם שזה לא נכון שקרן.

העולם השתנה. עשיתי דברים שפעם היו נחשבים תקינים והיום לא היו מתקבלים. אודישנים פרובוקטיביים, הייתי שופט בתחרויות חולצה רטובה, קליפים פרובוקטיביים בצורה חולנית (אני מאמין גדול בזכות האישה לבחור מה לעשות עם גופה אבל אני מדבר רק על עצמי) היום אני מכה על חטא.
מודע ונגעל ממי שהייתי ועושה הכל לתקן בשביל העתיד של הבת שלי.

וכשאני רואה את כל סיפורי האונס וההטרדות של כוכבי ישראל (והעולם) אני מבין בדיוק מאיפה זה בא.

חיי הלילה מעורבבים בפרסום אגו ואלכוהול הם רעל, ואני מודה שהיו מקרים שטעיתי בהבנת הסיטואציה ופעלתי ושהבנתי שטעיתי ידעתי לעצור! אז שבחורה אומרת לא למה היא מתכוונת?! היא מתכוונת ללאאאאא יאפס !!

אם כבר אנחנו פותחים את הכל, גם אני הוטרדתי רבות בתעשייה הזאת. כל מיני כוכבים שכולם מכירים טוב את שמם הרשו לעצמם לנסות וללחוץ עליי לנסות לעבור צד, והתעקשו שכל הסטרייטים הומואים. אמרו לי תנסה, זה טעם נרכש כמו סושי.. אפילו נגעו בי בצורה לא נאותה בשידור חי. אבל אני מספיק בטוח במיניות שלי ולקחתי את זה בחיוך אבל האמת זה לא היה מצחיק.

ראיתי הכל. שחקנים, שדרני חדשות מפורסמים יוצאים מהשירותים גמורים בחתול והכלב, כוכבי ילדים במסיבות חשק למיניהם, ראיתי הכל. הכל.

עכשיו קחו את העולם הזה ותערבבו אותו עם סמים ואלכוהול ותקבלו גיהנום (מעולם לא נגעתי בשום סוג של סמים למזלי), אנשים עם אגו עד השמיים היו מסניפים כדי לנפח את האגו עוד יותר וזאת תערובת מסוכנת מאוד מאוד. זה עולם דוחה עם אנשים זחוחים שחושבים שהשמש מאירה להם מהתחת.

אני יודע מה הסטיגמה עלי ומה החזות שלי משדרת, אבל אני לא אדם רע ולא אלים ולא אגרסיבי ובחיים לא ארים יד על אישה, אבל כן טעיתי בחיי.

תודה לאל שאני כבר לא שם בעולם הזה . נכון, עבר יותר מעשור אבל אני רוצה להתנצל מכאן לכל בחורה שאי פעם התנהגתי אליה בצורה לא נאותה ופגעתי בה.

החלטתי לספר את כל האמת בעקבות כל הכוכבים המטרידים והתוקפים שמסרבים לקחת אחריות אז אני אהיה המבוגר האחראי וזאת האמת. קחו פאקינג אחריות!!

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.