מה דעתכם?

זעם ברשת: גאולה אבן מדווחת על עסקת הטיעון של נתניהו

תמונה – ארכיון כאן 11

ביקורת נוקבת ברשתות החברתיות נגד מגישת הטלוויזיה גאולה אבן, רעייתו של שר המשפטים גדעון סער, על התעסקותה בעסקת הטיעון של ראש הממשלה לשעבר נתניהו למרות ניגוד העניינים.

העיתונאית נאווה דרורי תקפה , "עד מתי ניאלץ לראות את אשתו של שר המשפטים עוסקת בסוגיות שהיא לא אמורה לעסוק בהן? או לפחות שיעשו את זה מעניין: "לקראת החלטה משמעותית: גדעון סער הפסיד בפריימריז הליכודי וב"פריימריז הלאומי". עכשיו הוא יצטרך להחליט האם לקבל את החלטת הבוחר או להיות מספר 3 אצל לפיד".

גאולה אבן

איש התקשורת חנן עמיאור, מחבר הספר 'הנדת תודעה' הזכיר לאבן סעיף בתקנון האתיקה של השידור הציבורי, "לא נעמיד עצמנו במצב של ניגוד עניינים או חשש לניגוד עניינים, בפועל או למראית עין, בין חובותינו כעובדי התאגיד לבין כל עניין אישי שלנו או של קרובינו, ובכלל זה עניין רכושי או פוליטי".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.