בושה

אחרי 32 שנה: כך הודיעו לעירית ענבי שהיא מפוטרת

תמונה – צילום מסך ערוץ 13

לאחר שפרצה בבכי בפעם האחרונה שהגישה את תוצאות הלוטו אחרי 32 שנה, מגישת הלוטו עירית ענבי יוצאת למתקפה וחושפת בכאב איך הודיעו לה על פיטוריה.

"נאלצתי להיפרד מתפקיד של 32 שנים. גם כאשר נכפה עלינו שינוי, השאלה היא באיזו דרך זה נופל עליך. אני הבנתי שאני לא ממשיכה את תפקידי בצורה הכי לא מכבדת, ‏אפילו מעליבה ומזלזלת. אמנם הבגדים נוצצים, השיער והאיפור מושלמים אבל הרגשתי מושפלת שבגילי אני צריכה להיחנק מדמעות בשידור חי. מאוד נפגעתי, לא חשבתי ‏שאני אבכה. רציתי כבר לחזור הביתה להתחבק עם המשפחה שלי ולהרגיש את האהבה האמיתית ששומרת ועוטפת אותי".

‏עוד כתבה ענבי, "וכך היה. התעוררתי בבוקר לגל אדיר של הודעות – בפרטי, ברשתות החברתיות, ‏מבול של טלפונים! חשוב לי להגיד תודה על כל האהבה והמילים הטובות שלכם, זה באמת מחמם לי את הלב ומחזק אותי. אני מרגישה שאני יוצאת לדרך חדשה, אולי דרך טובה יותר ומאתגרת יותר. ‏אז סוף סוף מותר לי להיות פחות ממלכתית ויותר חשופה, ‏לקטוף תפקידים וקמפיינים שתמיד חלמתי לעשות, ‏לטוס לטיולים ארוכים לחו"ל שלא יכולתי. להגיד בקול רם "זה הפסד שלהם!" ‏אז תגידו ביי ביי להיא מהלוטו, ותגידו שלום לעירית ענבי! לחיי התחלות חדשות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!