פרשת ריבלין

רני רהב: "לאט לאט, תגלו מדי יום, מי הוא האיש אשר סגדתם לו!"

תמונה – טוויטר רני רהב

איש יחסי הציבור רני רהב תוקף בחריפות את הנשיא לשעבר ראובן ריבלין בעקבות התחקיר שפורסם אמש בערוץ 12 בו העידו עובדים בבית הנשיא על התנהגות משפילה ופוגענית.

בציוץ שפרסם תוקף רהב, "ואוו… הנשיא "הכי אהוב על תל אביב", בגלל השנאה לראש הממשלה נתניהו מתגלה לאט לאט לא בדיוק מה שחשבו. 1. הראשון שהפר את הסגר, אנו לא עשינו את ליל הסדר עם ההורים והוא סעד בבית הנשיא עם ביתו. 2. הנשיא ריבלין מכר את ביתו חודשיים, לפני תום הכהונה ולכן הפעיל את החוק שהמדינה מחוייבת להשכיר לו דירה מפוארת. עכשיו התחקיר העיתונאי הראוי בחדשות 12 המדבר בעד עצמו".

4. נאה דורש נאה לא מקיים. 5. אני הכרתי אותו עוד מהימים שהיה בקשר עם דודי אפל, עבורי זו לא הפתעה . 6. לצערי רק בשנה האחרונה כולכם מתחילים להבין מי האיש. 7. עוד דבר, ישנה משפחה אחת בישראל וחברת כנסת לשעבר, שהכי סגדו לו משום שזה התאים לאג'נדה שלהם ,למרות שהוא זה שצרח, השפיל והעליב את ראש הממשלה אריק שרון. שרון היה זה שלקח אותו מהספסל האחורי בכנסת לתפקיד יו"ר הכנסת והוא ביום ההתנתקות התנהג באופן הכי לא חברי שיש והשאר היסטוריה.

לסיום תוקף רהב, "תזכרו לא לסגוד רק בגלל שזה מתאים לכם. הנשיא הזה היה הכי תקיף נגד הסכמי אוסלו!. בבית הנשיא ביום העצמאות כאשר ציינו את שנת איחוד ירושלים, ראש הממשלה ושר הביטחון שנרצח הרמטכ"ל הענק של ישראל יצחק רבין כלל לא הוזכר בטקס! לאט לאט, תגלו מדי יום, מי הוא האיש אשר סגדתם לו!".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.