מביכה

אמא של בנט שיתפה: "נתניהו השמאלני והדיקטטור"

תמונה – מפלגת טב

מירנה בנט, אמא של ראש הממשלה בנט שיתפה ברשת הפייסבוק פוסט מסית נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ואלפי מפגינים מהציונות הדתית שהפגינו מול הכנסת על הריסת מאחזים ביישוב חומש.

בפוסט ששיתפה בנט נכתב, "זו לא הפגנת הימין, זו הגפנת ביביסטים עלובה שמטרתה לנסות להפיל את בנט ולהחזיר את נתניהו השמאלני המושחת והדיקטטור לשלטון".

ביום הולדתה כתב ראש הממשלה בנט פוסט בו סיפר על הקשר עם אמא, "אני מדבר עם אמא שלי (כמעט) כל יום, והיא נורא מצחיקה תמיד. היא תמיד דואגת ליישר אותי: ״תעשה רק מה שטוב לעם ישראל ולא דברים רק בשבילך״. יש לה משפט קבוע: ״פראיירים הם טובים!״ -“Be frayers”—לפני איזה 35 שנה היא נחשפה לביטוי פראייר. הסברנו לה ש״פראייר זה מישהו שעוזר למישהו אחר, סתם ככה, ללא תמורה״ ואז אמא הטובה שלנו סיכמה: ״הבנתי. פראייר זה להיות בן אדם טוב. פראיירים הם טובים!״ אמא היא האדם הכי כנה שאני מכיר—תמיד אומרת מה שחושבת."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.