טס לעבוד

תומכת מרחוק: שרית פולק נפרדת בדמעות מסטטיק

תמונה – שרית פולק אינסטגרם

שרית פולק, אישתו הטרייה של הזמר סטטיק, נפרדת בדמעות מבעלה שעזב את הבית לתקופה של חודשיים וטס לארצות הברית לקידום הקריירה המוזיקלית שלו.

בפוסט דומע כותבת פולק, "הנה שוב אתה נוסע לסלול דרכים, לשבור תקרת זכוכית. אתה עובד כל כך קשה, אני יודעת את זה, אני חיה אותך. ואם קיים מישהו שמגיע לו – זה אתה. כל כך מוכשר, כל כך טוב וצנוע. אמרתי לך את זה כבר בעבר אני הרי בן אדם של תחושות. אני חושבת מהבטן שלי, כך יצא, אף פעם לא טועה. כבר עשיתם כאן היסטוריה, וגם שם, זה בדיוק מה שתעשו – ויותר, כמו כל דבר שאתה נוגע בו".

שרית הוסיפה בברכת הצלחה מפרגנת לאהוב ליבה, "בהצלחה בעלי. בכל פעם שאתה יוצא מהדלת למסע שכזה, הלב שלי מתכווץ מגעגוע אני עצובה כי הבית לא מרגיש בית בלעדייך ובאותה נשימה אני כל כך שמחה בשבילך. בשבילנו. לך לפזר את הקסם שלך שם ושוב אלי, תמיד מאחוריך ולצידך". עוד שיתפה תמונה שלה דומעת וכתבה: "בעלי נוסע ללא מעט זמן. הוא רק יצא מהדלת והדמעות גמרו אותי. זה הזכיר לי כשיצאתי מהדלת לאח הגדול התחושה בבטן והדמעות שגמרו אותי. קשה לי בכל פעם כשאנחנו רחוקים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.