מה דעתכם?

נחשפה: מעיין אדם השיקה מותג תכשיטים והסתבכה

תמונה – אינסטגרם

תרמית? פליטת הריאלטי ומגישת הטלוויזיה מעיין אדם השיקה בשבוע האחרון בחשבון האינסטגרם שלה המונה מעל 250 אלף עוקבים, את מותג התכשיטים החדש שלה, אך הגולשים גילו בהפתעה כי ניתן לקנות בעלי אקספרס ואתרים נוספים את אותם התכשיטים במאות שקלים פחות ממה שמבקשת אדם.


העיתונאי ערן סויסה שחשף ב'ישראל היום' את התרמית לכאורה של אדם, כתב, "למשל, צמיד בציפוי זהב עם סוגר בצורת האות A נמכר באתר של אדם במחיר של 279 שקלים ובאתר מחו"ל צמיד דומה נמכר ב-17 שקלים- פי 16 מהמחיר באתר המקביל.

צמיד בציפוי זהב מיקרון 0.9 עם אלמנטים של סמיילי נמכר באתר של אדם במחיר של 189 שקלים ובעלי אקספרס צמיד דומה נמכר במחיר של 12 שקלים, פי 15.7 מהמחיר באתר המקביל.

מהחברה נמסר בתגובה לישראל היום: ״התכשיטים עברו בקרת איכות ידנית, ציפויים, החלפת חלקים ושידרוגים מייקרים, שיבטיחו ללקוחה מוצר איכותי שאתרים כגון אלו שהוצגו לא יודעים להבטיח בלשון המעטה. מתוך מגוון גדול של תכשיטים, תמיד מתגלים כפילויות ועיצובים דומים, ובדיוק בגלל זה חברת מאדאם שואפת ועובדת בימים אלה על ייצור עצמי. חשוב לציין שבנוסף לכל העבודה שעוברים התכשיטים מרגע הייבוא, התכשיט יגיע אל הלקוחה בתוך שלושה ימי עסקים, באריזה מהודרת, אפשרות החזרה חינם וחווית לקוח שעולה הרבה מאוד כסף. גם תיקים של גוצ׳י אפשר למצוא באתר עלי אקספרס ובאתרים דומים, תיקים אשר זהים למקור, אך האיכות שונה מקצה לקצה."

עוד נמסר, "מאדאם עומדת מאחורי המוצרים שלה ואיכותם ומבטיחה לכל רוכשת חווית משתמשת ברמה הכי גבוהה שיש, משלוח מהיר ואחריות לשנה. חפשו את זה בעלי אקספרס״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.