הסקר המלא

סקר חדש: רק 4% רוצים את בנט בתפקיד ראש הממשלה

תמונה – ערוץ הכנסת

שפל חסר תקדים: למרות סבב הראיונות לתקשורת בסוף השבוע, ראש הממשלה בנט מגיע לשפל בתמיכה הציבורית.

לפי תוצאות הסקר שערך מכון המחקר 2thePoint ופורסם הבוקר ב'ערוץ 12' עולה כי, 31% מכלל המצביעים גם מהאופוזיציה וגם מהקואליציה, היו רוצים לראות את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מכהן כראש הממשלה הבא, לעומת בנט עם 4% בלבד של תמיכה ציבורית.

לשאלה 'את מי היו רוצים בתפקיד ראש הממשלה' הגיבו מצביעי הקואליציה, שר החוץ יאיר לפיד 41% – שר הביטחון בני גנץ 22% – ראש הממשלה נפתלי בנט 7% – ניר ברקת 5% – גדעון סער 5% – אביגדור ליברמן 4% – בנימין נתניהו 3% – יוסי כהן 1% – אף אחד מהם 12%

בקרב מצביעי האופוזיציה, ראש האופוזיציה נתניהו מוביל בפער עצום עם 73% תמיכה ציבורית.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב, "בנט לומד על בשרו בשבועות האחרונים שיעור שכדאי שכולנו נפנים: מנהיגות אי אפשר לגנוב. או שיש לך, או שאין. או שאתה מקבל אותה מהעם ואז יש לך לגיטימציה, מקשיבים לך, אתה מצליח להוביל, ואז גם זוכה להערכה ותמיכה, או שלא, ואז גם שלל ראיונות מלטפים ותמונות יפות על שערי העיתונים לא יעזרו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.