בגלל נתניהו?

דרמה בישראל היום: בועז ביסמוט עוזב את העיתון

תמונה – פייסבוק בועז ביסמוט

סערה בברנז'ה: בועז ביסמוט, העורך הראשי של עיתון 'ישראל היום' הודיע במפתיע על התפטרותו מהעיתון. על פי הדיווחים, הסיבות הן ככל הנראה חילוקי דעות על הקו המערכתי של העיתון עם מרים אדלסון, אלמנתו של המילארדר שלדון אדלסון שהלך לעולמו לפני כשנה.

בהודעה שפרסם כתב ביסמוט: "אחרי כמעט חמש שנים בתפקיד העורך הראשי של העיתון מספר 1, הגעתי לתחושה של מיצוי. נתתי את כולי, ועתה אני מציב בפניי אתגרים חדשים".

העיתונאי דוד וורטהיים דיווח על "בלאגן וכעס בישראל היום" על כך שהעיתונאית מוריה קור נבחרה לראיין את רה״מ נפתלי בנט בסוף השבוע, ולא אחד מהפרשנים הבכירים בעיתון."

עוד כתב וורטהיים, "אחרי שאמנון לורד סימן בשבוע שעבר את הכיוון בטור, כתבים בישראל היום מדווחים שבסוף השבוע הקרוב צפוי העיתון לשבור סופית לכיוון נפתלי בנט ואיילת שקד באופן כמעט מוחלט. על פי כמה מהעיתונאים, משישי הקרוב זה סופו הרשמי של הביביתון ומעתה בנט ושקד על ראש שמחתם".

יאיר נתניהו תקף את ישראל היום על הראיון שהעניקו לבנט: "הדבר היחיד שצריך להבין מעיתוני סוף השבוע (שנראה כאילו הודפסו בצפון קוראה) הוא זה – ״ישראל היום״ הוא עוד כלי תקשורת של השמאל, ועוד כלי תעמולה פרטי של בנט. החדשות הטובות- אף אחד לא סיפר להם שהפרניט מת מזמן- ככה שההשפעה של הבנטון הזה אפסית."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.