ישראל יקרה

נסרין קדרי: "אני לא יכולה לשתוק יותר-תתעוררו!"

תמונה – אינסטגרם נסרין קדרי

מחאת הפסטה: הזמרת נסרין קדרי מצטרפת למחאת ההמונים ברשתות החברתיות נגד יוקר המחיה שזינק לאחרונה בישראל.

בפוסט שפרסמה למאות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם כתבה קדרי, "בשנתיים האחרונות החיים של כולנו התהפכו מקצה לקצה. ממציאות של עבודה ועשייה יומיומית לרגעים של אי ודאות, חששות ושקט.

עוד כותבת קדרי, "גם אני נאלצתי לדחות הופעות ומצאתי את עצמי חשופה יותר ויותר לחדשות, צמאה לשמוע בשורות אופטימיות אך לצערי ההיפך הוא הנכון. אני נסערת ולא יכולה להישאר אדישה לנוכח המציאות הקשה ועצימת העיניים של חברות הענק והמונופולים. אלו מרשות לעצמן להעלות מחירים בתקופה, שבה אזרחי ישראל חווים טלטלות יומיומיות, בלתי פוסקות וסובלים מחוסר וודאות."

קדרי הוסיפה, "איך בתקופה כזאת קשה מעלים מחירים למוצרי יסוד, כאשר ישנם אנשים שרעבים ללחם? אנשים איבדו את הבית שלהם, את הפרנסה, איבדו כל צל של כבוד וסופרים את השקלים בכל קנייה במכולת. בתקופה כל-כך קשה במקום להיות עם העם בחרתם להפנות לו עורף".

לסיום כתבה קדרי, "נכון, קיבלתי הזדמנות לקום כל בוקר ולהתפרנס בכבוד מעבודה שאני אוהבת, אבל כאחת שחוותה על בשרה עוני וחיה במציאות קשה כשבבית אין, אני לא יכולה לשתוק יותר ופשוט חייבת לצעוק החוצה– תתעוררו!".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.