מה דעתכם?

חנוך דאום "היה לי ממש מבאס ואפילו קשה לצפייה"

תמונה – יוטיוב נפתלי בנט

הקומיקאי חנוך דאום יוצא במתקפה נגד תוכנית הריאלטי ״הישרדות״ שלדעתו חצו קו אדום.

״ראיתי עכשיו הישרדות והיה משחק כזה ששאלו שאלות רעות עם מי לא תהיה בקשר אחרי התוכנית, מי אוכל הכי הרבה וכאלה, ויצא ככה שהרבה בחרו את אותה השורדת בכמה וכמה שאלות רעות.בשלב מסוים זה התחיל להיות לא מגניב ולא נעים לצפייה וזה כבר לא היה משחק אלא הלבנת פנים מדאורייתא וליבי נחמץ על זו שנבחרה כל הזמן בשאלות המעליבות."

"חשבתי גם על משפחתה שצפתה בזה ומן הסתם התבאסה. בקיצור, אולי הזדקנתי כי בעקרון אני ממש אוהב ריאליטי ומה יש לקחת קשה זה הרי רק משחק. אני צופה בעונה הזו ונהנה אבל וואלה אני אוהב שזה מצחיק, אבל לא פוגעני ועצוב ומשהו בפרק היה לי ממש מבאס ואפילו קשה לצפייה״.

הבוקר כתב דאום, "קיבלתי עליו הרבה תגובות והבנתי שאני לא לבד בהרגשה הזו וזה לא בגלל שהזדקנתי אלא שבאמת יש הבדל בין לבקש משורדים לאכול מאכלים מגעילים באיזה משחק או להדיח חברים מהשבט, לבין המשחק הסוציומטרי הזה שבו מתמודדים פשוט משפילים ברמה הכי אישית מישהו אחר מהמשחק, ואני נשבע לכם שאני לגמרי אוהב ריאליטי, אבל לא יודע, אולי הגיע הזמן, על הדבר הספציפי הזה, לחשוב עוד הפעם?".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.